sweetness Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Er ikke den musikken jeg hører mest på men hvis jeg skulle hatt en annen sangstemme (ja takk!) måtte det bli Seal sin. Ellers favoriter av ulik årsak : Billy Corgan (the smashing pumpkins) R.Kelly Liam Gallagher (oasis) John Mayor Zack Linden (jimmy eat world) Jason Wade (lifehouse) Guy Garvey (elbow) Endret 6. oktober 2005 av dub Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Han derre i Radiohead. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Er ikke den musikken jeg hører mest på men hvis jeg skulle hatt en annen sangstemme (ja takk!) måtte det bli Seal sin. Ellers favoriter av ulik årsak : Billy Coregan (the smashing pumkins) R.Kelly Liam Gallagher (oasis) John Mayor Zack Linden (jimmy eat world) Jason Wade (lifehouse) Guy Garvey (elbow) han heter Billy Corgan uten e og det er the Smashing Pumpkins med p hehe Endret 17. september 2005 av rjd-2 Lenke til kommentar
Toa Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Thom Yorke - Radiohead Chris Cornell - Soundgarden (bedre enn i Audioslave) Jeff Buckley Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Robert Plant Endret 19. september 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Uten tvil Jarle Bernhoft fra Span! En stemme med mer trøkk skal du lete lenge etter Matthew Bellamy fra Muse er helt fantastisk! Jeg fryder meg hver gang jeg hører stemmen hans.. Mike Patton ligger som en god nr. 3 - maken til variasjon fra en vokalist! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Uten tvil Jarle Bernhoft fra Span!En stemme med mer trøkk skal du lete lenge etter Tok meg 3sek.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Uten tvil Jarle Bernhoft fra Span!En stemme med mer trøkk skal du lete lenge etter Tok meg 3sek.. Slapp å lete i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Andrew Eldritch Axl Rose Paul Di'Anno Endret 19. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Uten tvil Jarle Bernhoft fra Span!En stemme med mer trøkk skal du lete lenge etter Tok meg 3sek.. Slapp å lete i det hele tatt. Velvel.. det er nå min mening! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bare jeg som liker Robert Smith? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bare jeg som liker Serj Tankian? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bare jeg som liker Serj Tankian? nei, han er god. sykt idiotisk at malkian synger like mye som han på den nye soad skiva skal legge til Joacim Cans, vokalisten i Hammerfall. han kan virkelig dra på tonene Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Robert Plant - Led Zeppelin/Page & Plant Paal Flaata - Midnight Choir/Paal Flaata Dette må være mine favoritter. Både vokalister og band Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Red hot chili peppers er gode, men spess denne fyren Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Axl Rose og Anthony Kiedis? Splitte mine bramseil, hva er det som feiler folk? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Axl Rose og Anthony Kiedis? Splitte mine bramseil, hva er det som feiler folk? Axl er god, men det er kanskje litt rart med Anthony Kiedis. men folk vurderer jo slikt forsjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå