Mouser Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 AC/DC eller Nirvana sin vokalist er jo rå! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bono seriøst? Takler ikke den karen jeg ass,da snakker jeg om vokalen hans,og personligheten. men men,smaken er som baken Riktig, smaken er som baken, og den er delt i to Jeg digger u2 og Bono jeg! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Phil Anselmo fra Pantera Og: Vokalisten fra Madrugada (sivert-something) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Carmelo Orlando (Novembre) Jonas Renkse (Katatonia) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du har hørt noen live dvder ville du vært klar over at Portnoy synger helt forjævlig. Så enten har du ikke hørt han live, eller så syns du ikke mye om Labrie har alle dvd'ene tror jeg, liker stemmen hans Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bruce Dickinson(seff), Dave Mustaine og Chris Cornell fra Audioslave. Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) for å nevne noen: Cris Cornell Joachim Nilsen Mark Lanegan J. Mascis Zack de la Rocha Freddie Mercury David Bowie Robert Plant Edit: Hvordan kunne jeg glemme Joachim Nilsen? Endret 14. september 2005 av master air Lenke til kommentar
EVH Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis du har hørt noen live dvder ville du vært klar over at Portnoy synger helt forjævlig. Så enten har du ikke hørt han live, eller så syns du ikke mye om Labrie har alle dvd'ene tror jeg, liker stemmen hans haha Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) må jo bli BONO http://www.upenn.edu/pennnews/photos/603/bono.jpg ojsann blei litt stort da -- Image tags fjernet av moderator, bildet var altfor stort -- Endret 18. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du greide ikke å finne et større bilde av Bono? Og finn et enda mer fjollete når du først er i gang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Mike Portnoy ^^ Seriøst, syns han er bedre en den egentlige vokalisten James LaBrie Mike Portnoy synger faktisk verre enn det skinnbuksene til LaBrie ser ut. Det eneste tekniske med han er den spriten jeg tyller i meg for å overleve de sure oppstøtene han kaller for "vokal". Og til slutt, Bjarten90: ORK megabilde.jpg Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Mike Portnoy ^^ Seriøst, syns han er bedre en den egentlige vokalisten James LaBrie Mike Portnoy synger faktisk verre enn det skinnbuksene til LaBrie ser ut. Det eneste tekniske med han er den spriten jeg tyller i meg for å overleve de sure oppstøtene han kaller for "vokal". Enig.... LOL :!: Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jonathan Davis.. Han gir alt av seg selv og er ikke studio-laget slik som MANGE artister er. Han gir alt av seg selv, og har en sound som passer til alt.. Og ikke minst...vokalisten i opeth...hvordan der det mulig å gå fra noe så hardt og brutalt til noe så rolig å gudommelig? Støtter den! Liker også Burton C. Bell fra Fear Factory. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Serj Tankian, vokalisten i soad! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Favoritt vokalist er neimen ikke enkelt, men som AC/DC fan må det bli Bon Scott. Han har(hadde) ikke noen vakker sangstemme, men hans evne til å gå fra det "snilleste snille" til pure "bad ass" rock'n'roll i løpet av et nanosekund gjør ham til min favoritt. Sissel Kyrkjebø synger jo også pent da:) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Sanna Kurki-Suonio - Fra Hedningarna, har gitt ei soloskive ved navn "Musta" Kate Bush - Har fulgt meg de siste 20 årene Dave Eugene Edwards - Fra 16 Horsepower og Woven Hand Peter Gabriel - Særlig glad i tidlig Genesis materialet. Frank Bornemann - Fra Eloy. Ingen stor vokalist men han leverer med sjel. Mark Hollis - Fra Talk Talk Jennifer Hensel - Fra den tyske gruppa Octopus. Et nytt bekjentskap, men et som helt sikkert blir varig. Sikkert en haug jeg har glemt... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Anthony Kiedis i RHCP, Mikael Åkerfelt i opeth og han i Pantera Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Støtter Bogan veldig med Jokke og TAAB med Peter Gabriel her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå