Illuminant Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 for meg må det vel bli... -Steven Wilson -Mikael Åkerfeldt -Chris Cornell -Layne Staley Er sikkert flere men kommer ikke på ATM. Lenke til kommentar
voiceinthenight Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 James Labrie (Dream Theater) Tony Mills (TNT) Rob Halford (Judas Priest) Bruce Dickinson (Iron Maiden) David Coverdale (Whitesnake) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Eddie Vedder og Matthew Bellamy, definitivt. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Richard Ashcroft fra The verve, kanskje. Eller Paul Banks fra Interpol. Endret 5. mars 2009 av Disorder Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Maynard James Keenan Brian Molko Alex Møklebust Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke helt hvem som er favoritten men liker Mike Muir og Page Hamilton. Også Sonny Sandoval og Chester Bennington da. Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tarja fra Nightwish. Jonathan Davis fra Korn. Freddy Mercury fra Queens. Mikal Åkerfeldt fra Opeth. Er favoritten min. Skriver ikke mer akkurat nå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Akkurat denne uka er jeg besatt av Brandon Boyd <3 Lenke til kommentar
arne95 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Corey Taylor, uten tvil. Og Chris Martin har jo en ufattelig fin stemme. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Må vel nesten bli Freddy Mercury, Bruce Dickinson og David Bowie. EDIT: Og Roger Waters! Endret 19. mars 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Phil Lynott i Thin Lizzy er vel en av mine favoritter. Synd han er død. Roger Waters i Pink Floyd er også helt rå, har fått gåsehud utallige ganger av albumet The Final Cut. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Grrim fra Stonegard (RIP)! Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mine favoritter er: Michael Kiske (Ex. Helloween) Kai Hansen (Ex. Helloween, Gamma Ray) David Defeis (Virgin Steele) Damian Wilson (Har vert med på mange Ayreon sanger) Har så mange favoritter men skal jeg velge en så blir det Michael Kiske, han har vert mitt store idol siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Toften Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ei kjapp liste over dei vokalistene eg respekterer mest: - Jim Morrison (the Doors) - Sandy Denny (Fairport Convention og Fortheringay) - Paul Rodgers (Free og Bad Company) - Eddie Vedder (Pearl Jam) - Robert Plant (Led Zeppelin og solo) - Candy Givens (Zephyr) - Steve Marriott (Humble Pie og Small Faces) Av disse er nok favoritten Sandy Denny, Paul Rodgers, Robert Plant eller Jim Morrison. Veit eigentleg ikkje heilt. Pleier å endre seg frå tid til tid. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ehhh får vel bli: Gene Ween - Ween Tom Waits - Tom Waits.. Hvert fall for øyeblikket Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Johan Hegg - Amon Amarth Glen Benton - Deicide, Vital Remains Simone Simons - Epica Roy Khan - Kamelot Mikael Åkertfelt - Opeth, Bloodbath Piotr "Peter" Wiwczarek - Vader Phil Collins - Genesis Elton John - seg selv Freddy Merqury - Queen David Gilmour - Pink Floyd Endret 29. oktober 2009 av DeNile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå