Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vil gjerne høre hvem folka her inne har som favoritt vokalist? Vil også gjerne ha en begrunnelse. Min må være Freddie Mercury. Jeg har hittil ikke hørt en mann som kan synge så variert,og treffe alt av toner,selv når han skriker så er det pent Freddie Mercury R.I.P Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Vi har strengt tatt en tråd om vokalister, men de fokuserer først og fremst på særpreg. ( http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=vokalister) Serj Tankian(System of a Down) må vel absolutt nevnes her da. Fyren kan synge rolig og vakkert men også skrike litt, han har et særpeg som er ganske stillig, og har en svært behagelig østen-aktig vibrato. Devin Townsend(Strapping Young Lad). Denne mannen kan skrike som bare det, og der det trengs så slår han til med en utrolig kraftig "renvokal" også. Mikael Åkerfeldt(Opeth). Fyren har den tøffeste dypeste death metal growlingen verden har sett, samtidig som han har en av de mest varme og behagelige clean-vocalene. Björk. Denne avantgard-jazz-aktige vokalen er bare noe helt utenom det vanlige, hun har trøkk som bare det, sensualitet som det holder og et sæpreg få andre har. Maynard James Keenan fra Tool og A Perfect Circle er også et geni av en vokalist. Vet om få som kan holde en tone så lenge som denne karen her. Har mange andre favorittvokaler, men nå ble det disse jeg nevnte... Endret 13. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nick Cave Han griper deg rett og slett. Du blir å lytte. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har strengt tatt en tråd om vokalister, men de fokuserer først og fremst på særpreg. ( http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=vokalister) da beklager jeg så mye. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 David Bowie Joachim Cans Kai Hansen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vi har strengt tatt en tråd om vokalister, men de fokuserer først og fremst på særpreg. ( http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=vokalister) da beklager jeg så mye. Vel, som sagt. Den fokusrer først og fremst på særpeg, hvis jeg ikke tar feil så handler bare tråden din om hvilke som er favorittvokalene til folk og ikke nødvendigvis de med mest særpeg. (Men vet ikke selv om de flyter for mye over i hverandre...) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Michael Kiske Michael Stanne Dave Mustiane Jørn Lande Rob Halford Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Chino Moreno - Deftones og Team Sleep Maynard James Keegan - Tool og APC De er vel personlig mine favoritter, men er jo mange fler såklart Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Angela Gossow! Hør på henne, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Fusheeker Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skye Edwards (tidligere Morcheeba), uten tvil! Mer innbydende og behagelig stemme finnes ikke. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Vel, som sagt. Den fokusrer først og fremst på særpeg, hvis jeg ikke tar feil så handler bare tråden din om hvilke som er favorittvokalene til folk og ikke nødvendigvis de med mest særpeg. korrekt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 morten harket Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mikael Åkefelt Devin Townsend Ofu Kahn (Jimmy Ivan Bergstren) Aaron Turner Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aaron Carter. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aaron Carter. eeh? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Corey fra slipknot James Hetfield Ics Vortex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Udo Dirkschneider fra Accept og U.D.O. (solo) Raaaw whiskey stemme som han har full kontroll på. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Anthony Kiedis for the win. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tom Araya fra Slayer Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ojojoj! Jeg glemte å nevne Henriette Bordvik. Hun synger bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå