zeox Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei. Jeg har sett rundt etter et headset med en god mikrofon, men er usikker på hva jeg bør kjøpe. jeg har funnet følgende headset, men jeg vet ikke mer enn det som står i kommentarene, og der står det lite om mikrofonen. Trenger en god mikrofon fordi jeg skal lappe isammen noen video-tutorials for et program, og trenger et nytt headset, så da er det greit å slå to fluer i en smekk . Noen lure forslag på jeg bør gå for? på forhånd, takk! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mic'en på det du linket her helt ok. Tror ikke du skal være redd for å velge det headset'et pga. mic'en. Lyden, derimot, kunne vært bedre. Men alt i alt, et helt greit headset. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 SilverCRX. Har du prøvd å koble headsettet ditt til noe annet en PC'en ? Mp3 spiller f.eks. Blir UTROLIG mye bedre lyd. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt SB45. Har det selv, og ingen har sagt noe negativt over mikrofonen. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bimmelom: har ikke testet det på andre kilder. Kanskje litt vanskelig å like lyden når jeg bruker et headset i en helt annen prisklasse som referanse. Men når det er sagt - SB45 er ment for online spill, og det fungerer det helt utmerket til. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Skjønner deg SilverCRX. Jeg sammenlignet faktisk med et Senheiser headsett til omtrent doble prisen, og jeg syns Koss Headsettet ga mest presis og best lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå