Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Plasmakule?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt OT, ser flere steder at folk ikke leser postene ordentlig forså å svare direkte feil på det trådstarter spør om. Var jo ikke så drastisk i dette tilfellet, men hvorfor svare på en post man ikke har lest innholdet i? :dontgetit:

Dette var generelt ment, ikke ment som noen personhets på noen måte mot den personen som svarte på denne posten. Så var det sagt, så jeg ikke får et dusin skyllebøtter min vei.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i ^fmj, når noen forum brukere ikke kan svare på det trådstarter spør om. Tåler de ikke kritikk for de finnen en annen plass, men kanskje begge parter kunne hatt en bedre tone ihvertfall :D

Jeg skal ihvertfall bidra litt, og siden det ikke kom frem om at det skulle være i Norge så tok jeg bare en tur til Yahoo.com og der var det litt i forskjellige størrelser 7-15" burde vel holde litt, men prisen er ikke noe lav akurat men hva betaler man ikke for tin idag.

http://shopping.yahoo.com/search;_ylt=Avlb...@&qss_clicked=1

Frankie

Lenke til kommentar
Litt OT, ser flere steder at folk ikke leser postene ordentlig forså å svare direkte feil på det trådstarter spør om. Var jo ikke så drastisk i dette tilfellet, men hvorfor svare på en post man ikke har lest innholdet i? :dontgetit:

Dette var generelt ment, ikke ment som noen personhets på noen måte mot den personen som svarte på denne posten. Så var det sagt, så jeg ikke får et dusin skyllebøtter min vei.

Jeg leste innholdet. Jeg visste vel ikke at den på microplex var for liten.

Jeg er bare et menneske som suger på tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...