raathass Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hei. Maksinen min er satt opp med et Pinnacle PC TV Pro og et Gainward 6600GT med dual DVI. Som tuner-program kjører jeg dScaler 3.1.0 (3.1.2 eller 4.x.x får jeg ikke til å fungere). 1600x1200 (DVI) er ikke all verdens av plass, og det hadde vært snasent å dytte TV-bildet over på en 17" ("vanlig VGA") jeg har liggende. Nå trenger jeg hjelp til å skjønne hvordan dette fungerer. Booter maskinen og begge displays fyrer. Kan åpne dScaler i primærdisplayet, men når jeg dytter bildet over på sekunderdisplayet blir vinduet svart. Så fungerer en rekke med (tilsynelatende) uforutsigbare modus. TV i fullskjerm fungerte på sekundærdisplay, men klarer ikke å kom tilbake til denne modusen. Når bildet går i fullscren kan jeg ikke gjenopprette window mode da musepeker ikke fungerer på sekundærdisplay. Når jeg minimerer applikasjonen i primærdisplay bygger TV-bildet å hakke, antar dette har noe med CPU-prioritet å gjøre. Viser jeg bilde på primær går det som en drøm på sekundær. Noen som kan hjelpe meg med dual view og dScaler? Forslag til annet godt tuner-program som fungere sammen med PCTV Pro? /t Endret 11. september 2005 av raathass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå