raathass Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hei. Funderer på å kjøpe Dell 2405. Trenger all den plassen jeg kan få, og får ikke dual-oppsett til å fungere optimalt ved bruk av eksempelvis dScaler. Jeg spiller en sjelden gang i mellom, og da går det i klassikere som Colin McRae 2 og Motocross Madness 2 :-). Ikke noe FPS her i gården. Det jeg da lurer på er hvordan disse spillene vil oppføre seg på en WS-skjerm. En eller annen gang ramlet jeg over en innstilling på skjermkortet (6600GT) hvor jeg kunne bestemme hvordan maskinen skulle takle ulike scenarios dersom et programs oppløsning ikke var native (finner selvfølgelig ikke tilbake til denne innstillignen). Det var tre alternativer; vise som angitt (sentrert), skjerm resizer eller skjermkort resizer. Vil bruk av setting 1 gjøre at spillet (i 1600x1200) vises med en svart kant på hver side? I så faller er dette helt ok. Hvor nye spill kan jeg kjøre i 1600x1200 før kortet mitt begynner å gispe etter luft? /t, forvirret Endret 11. september 2005 av raathass Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dell's 2405 støtter 1:1 oppløsning. Så dersom du ønsker, kan du kjøre spill som på en TV i 4:3. Hvor du får svarte "stolper" på siden av skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå