cyberPanda Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg trenger forslag til en engelsk roman skrevet etter 1970. det jeg leter etter er en bok som: - ikke er alt for lang/vanskelig - skrevet av en kjent/respektert forfatter - grei å analysere - bra/underholdene Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro. Den er også filmatisert. Hvis du vil ha noe litt lettere, kan jeg anbefale Nick Hornbys High Fidelity. Boken er filmatisert. Endret 13. september 2005 av Montag Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 American Psycho av Bret Easton Ellis. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Prøv å imponere med å ta ei enkel bok, og finn dei djupare meiningane i den. Eit godt eksempel er Charlie and the Chocolate Factory. Kan vere aktuell med tanke på at den er komen på film, kan ta med ei samanlikning av boka og filmen. Men som sagt, er mykje rart du kan seie om den boka. Drage inn Dante's inferno og dødssynder og greier. Finst tusenvis av sider om den boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå