Martin-_ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Dette er herved mitt første innlegg på dette forumet, og jeg vil derfor først bare si takk for en super hjemmeside med masse nyttig info, og dette er et av de beste og største forumene jeg har sett! Men over til mitt problem: Jeg har akkurat bygd meg en ny datamaskin, og installerte nettopp programmet Hmonitor for å overvåke temperaturer, spenninger o.s.v Men når jeg starter programmet, får jeg kun opplyst en eneste avlesing! (se vedlagt bilde) Denne er temperaturen på harddisken. Ingen andre temperaturer, fan-speed's eller noen ting. Noen som har peiling, eller eventuellt anbefalinger på andre programmer som kansje er bedre? Håper noen kan hjelpe meg Mvh Martin Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Et programm som er mye brukt er dette. Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Takker for raskt svar MEN, dette programmet er tydeligvis gammel (støtter ikke mitt hovedkort), og jeg mener Hmonitor virket mye mere profesjonellt og praktisk. Og etter som dette programmet (SpeedFan) detecterte (er dette et ord da tro?) alle sensorene, viftene, temperaturene o.s.v, betyr jo det at alt egentlig fungerer som det skal?? Og med litt rask hjernetrim mener jeg dermed at også Hmonitor skal klare å finne alle målingene? Noen bedre..? -Martin Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Haha, never mind, programmet støttet ikke mitt ultra-nye hovedkort ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå