Shimano Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Jadda, her kommer nok et tomat-bilde Nikon D70 m/Sigma 105mm macro Blender: 11 Lukker: 1/15 sek Endret 11. september 2005 av Shimano Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nice! Utrolig oppfinnsomt. Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For å være helt ærlig med deg, så synes jeg et par av de andre tomatbildene dine har vært bedre enn dette siste. Tror det har noe å gjøre med utsnittet og at jeg har blitt bortskjemt på gode tomatbilder av deg fra før. Siden du cropper så hardt som du gjør, får vi bare se 1 stk grønn stilk (eller hva det nå enn heter på tomater) og personlig synes jeg det er litt lite. Hadde vært fint med 1 eller 2 til, slik at vi virkelig får følelsen av at denne er saftige, gode tomater. Men for all del; liker bildet ditt, selv om jeg har sett du har gjort bedre. Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Selv om jeg er enig med andre her om at det skulle vært en stilk eller to til så syns jeg dette bildet er veldig bra. Knalle farger og artig motiv. Bre lurer litt på hvor denne Tomat fetishen din kommer fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå