veos Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Selv kjøpte jeg meg PC, etter som jeg fikk videokamera, noe som igrunn var første prioritert. Du gjør jo selv hva du vil med pengene. Kjøp deg PC du! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Synes det høres ut som en god investering Egentlig skulle konf.en vært når man er 24 år. Jeg har mer bruk for pengene nå, enn hva jeg hadde da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Nå fikk jeg en pc pluss litt penger til konfen, men en pc er en god investering. bra til skolearbeid, spilling, og filmer. man trenger underholdning veit du. Edit: og hva er feil med å være litt nerdete? man trenger ikke være motbydelig ellernoe slikt selv om man er litt nerdete. Endret 12. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Takk for sånne "varme ord" Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg fikk 10k til konfirmasjonen. Jeg kjøpte PC til 5k, mobil til 1000,- og et båtprosjekt for ~resten. PCen har jeg enda, til våren er den to år gammel, mobilen(T610) har jeg og, er strålende fornøyd med den. Når båten blir ferdig og skal selges håper jeg at jeg får 10-12k for den, ergo jeg kan tjene ganske mye på det kjøpet hvis jeg gjør et godt arbeid. Og jeg mener ikke at du er nerd selv om du er interessert i PC, og vil bruke litt tid på den, bare du ikke sitter der hele dagen, og bruker mye penger på den. Du må ha lov til å ha noen interesser uten at du skal bli kalt nerd. Blir alle som holder på med fotball kalt fotballidioter eller.no sånn? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 vel.. 15k er mye penger Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg fikk ca 23 000 til konfirmasjonen, og av det brukte jeg ca 18k på pc. Altså, det er jo en god investering om du har interesse for det, og vil lære hvordan en pc funker osv. Så det er ikke noe galt og bruke alt på pc, men da må du være sikker på at det er det du vil. De resterende 5k brukte jeg på klær/mobil/piker vin og sang. Vet ikke om det var så veldig lurt, men når man er 14 og får så mye penger mellom henda så forsvinner de fort. Moralen er: Bruk penga før du sløser de bort. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ill keep that in mind Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Egentlig et jævla bra ordtak når jeg tenker over det. Takk til Dirty Oppland for det Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 7700 til konfen fikk jeg. Hadde litt cash fra før, så kjøpte pc uten skjerm (Fikk noen digge pc-høytalere til konfen), skjerm hadde jeg hjemme, mus fikk jeg av onkeln min (en digg kabel-optisk). Dette var halvannet år sida, og sitter fortsatt på samme greia. Den kjører spill godt nok, men vil spare opp en 15-20 laken som jeg kan sløse bort i en "nerde-investering". PS. Du er jo helt klart fjortiss om du bryr deg om hva vennene dine syns hvis du kjøper pc for penga, og at du sier at du ABSOLUTT ikke er nerd, kan bety akkurat det motsatte. Hvis det å sitte foran en skjerm flere timer og kunne mer enn gjennomsnittet om hw/sw er nerd, så gi faen å kjøpe en pc, men det finnes jo jenter (eks. deiligst.no-folk som poster bilder hvert minutt...hadde noen av de på ungdomsskolen som gikk rundt og prata om bilder de hadde lagt ut hele tida ) Jeg ville helelr si en nerd er en som er flink med noe, men som ikke har peiling på sosialliv; ofte en som ikke klarer og kle seg respektabelt, bare maser og maser og maser i vei om lekser/skole/frimerker, og fatter ikke at "vennene" ikke bryr seg dritten. Jaja...Ikke nøl med å kjøpe en pc, det er definitivt verdt det om du liker å surfe, spille, gjøre lekser på data, eller bruke diverse behandlingsprogrammer. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) okok.. For å bare stanse dette siden jeg har fått svar nå på spm mer enn nok så kan jeg like gjerne si det dere vil høre. Jeg er en fjortiss og en nerd. Er alle fornøyd nå? Endret 12. september 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 okok.. For å bare stanse dette siden jeg har fått svar nå på spm mer enn nok så kan jeg like gjerne si det dere vil høre. Jeg er en fjortiss og en nerd. Er alle fornøyd nå? Jeg var selv 14, og en lykkelig nerd. Vit at det er nerdene som klarer seg her i livet, så hold ut på skolen, og dyrk dine interesser fullt ut! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg Da fortjener du ikke pcen uansett ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 nei, jeg syntes ikke du blir noe nerd av det. men du burde heller tenke på alt annet du heller burde bruke pengene på, slik som førerkort til bil osv Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg kjøpte meg PC får nesten alt, hadde 2-3k igjen etterpå.. Superfornøyd Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg Da fortjener du ikke pcen uansett ! neivel...... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg brukte litt av pengene på data og så shøpte jeg meg ny sykkel Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 men nå for tredje gang så trenger jeg ikke å vite hva alle dere andre har gjort. Jeg har fått svar på spm. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og dermed stenger vi denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg