Dr3as Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Flere venner av meg gjorde det samme.. og småsøsken av meg gjør vist det fortsatt.. Selv hadde jeg spart opp og kjøpt pc et halvt år før komfen.. Siste jeg hørte var en rimelig "bertet" lillesøster av en god vennine som skal kjøpe laptop for sine konfirmasjonspenger.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden?Hvor mange er det egentlig som gjør det? Kjøper pc...? Omg, gjør som du selv vil. Drit i hva de andre rundt deg sier og mener. Har du lyst på datamaskin, ja da kjøper du datamaskin. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden?Hvor mange er det egentlig som gjør det? Kjøper pc...? DU har lyst på datamaskin, men du er fjortiss ergo redd for hva andre synes om deg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Verden er så komplisert Edit: JEG er ikke en fjortiss. Ikke alle som er i en alder av 14 år (det verste året i livet ifølge meg selv) er fjortis. Endret 12. september 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fikk projektor av foreldrene, og wastet de resterende 40.000 eller hva det var på pc og server.. That's the way to go. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Dere som har enormt rike onkler og tanter osv. kan vel gjøre det. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 du er skapnerd altså? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) which mean? At jeg ikke har kommet ut av nerdeskapet mener du? Tør ikke å inrømme at jeg er nerd? For jeg er ikke nerd. Ganske interessert i Data, men gjør masse annet også. Endret 12. september 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har bare brukt ca 5000 til nå, gikk til klær og leve det gode liv i noen uker Men skal bli ny pc når tiden er inne spare litt opp først. Skal og så til Beijing eller New York. Når alt kommer til alt gjelder det bare prioriteringer Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden?Hvor mange er det egentlig som gjør det? Kjøper pc...? Jeg skal gjøre det... Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjøp deg nye klær for alle penga, så slepper du å bekymre deg for å være en nerd.. Selv skal jeg kjøpe gitar og forsterker, gibson og marshall ftw! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Verden er så komplisert Edit: JEG er ikke en fjortiss. Ikke alle som er i en alder av 14 år (det verste året i livet ifølge meg selv) er fjortis. Du er jo redd for hva andre mener om at du kjøper deg en datamaskin? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Verden er så komplisert Edit: JEG er ikke en fjortiss. Ikke alle som er i en alder av 14 år (det verste året i livet ifølge meg selv) er fjortis. Du er jo redd for hva andre mener om at du kjøper deg en datamaskin? Hysjda, han spiller jo fotball. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Brodern gjorde dette... trur han angret litt i etterkant... jeg har semi-spart mine konf. penger (ca.60%) til jeg faktisk trenger dem... mange vil nok si at dette også er litt "nerdete" men det får de nå bare mene =) <Nudle> Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Verden er så komplisert Edit: JEG er ikke en fjortiss. Ikke alle som er i en alder av 14 år (det verste året i livet ifølge meg selv) er fjortis. Du er jo redd for hva andre mener om at du kjøper deg en datamaskin? Hysjda, han spiller jo fotball. Skal vel nevnes at han nekter for det. Det er vel enda ett oppfylt kriterie. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg brukte ca 15k på pc og satt 10k inn på konto'n.. Angrer som faen nå da, skal snart ha bil, og de 15k jeg sløste vekk på pc'n hadde vært kjekt å hatt nå... Men så solgte jeg pc'n til brutter'n for 9k da.. Så jeg tapte ikke altfor mye på det... Ehm.. Neeeida... Tips: Spar! Pc'n din er utdatert etter et halvt år anyway Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 konf på våren ftw Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Verden er så komplisert Edit: JEG er ikke en fjortiss. Ikke alle som er i en alder av 14 år (det verste året i livet ifølge meg selv) er fjortis. Du er jo redd for hva andre mener om at du kjøper deg en datamaskin? Hysjda, han spiller jo fotball. Skal vel nevnes at han nekter for det. Det er vel enda ett oppfylt kriterie. Det er helt korrekt! Selv er jeg nerd på deltid Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 kjøpte mobil og PC jeg etter konfen. har igjen ca 15 høvdinger nå. men de sparer jeg til bil-lappen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Verden er så komplisert Edit: JEG er ikke en fjortiss. Ikke alle som er i en alder av 14 år (det verste året i livet ifølge meg selv) er fjortis. Du er jo redd for hva andre mener om at du kjøper deg en datamaskin? Hysjda, han spiller jo fotball. Edit: Ja nå har jeg fått svar på spørsmålet. Tråd finito. Endret 12. september 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg