Edmund Blackadder Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden? Hvor mange er det egentlig som gjør det? Kjøper pc...? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg gjorde det.. helt ned til siste krone. Det vil jeg faktisk si var en investering. Men hvis du er litt smartere sparer du pengene til en bedre bil når du er 18. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Veldig mange bruker pengene sine på PC nå for tiden. Det er vel PC og moped som er "greia". Det er i hvert fall min oppfattning Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vet at jeg skal bruke nesten alt av mine komf. penger på pc når jeg blir komfa. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden? Antagelig ja... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bruk pengene til det du har lyst til. Om folk tror du er en nerd på bakgrunn av et innkjøp, er vel ikke dét så farlig? Selv ville jeg ikke nølt et sekund på å bruke konfirmasjonspengene til å kjøpe meg en ny pc, dersom jeg følte det var på tide med en oppgradering. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden? Antagelig ja... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Bare lurte på om hvis jeg brukte alle konfepengene på ny datamaskin...Får det meg til å virke som DEN nerden? Antagelig ja... Hvem har sagt at å være nerd er en bad ting? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du har noen slanter liggans på konto før komfen er det vel greit. Men hvis datapengene går ut over moped/bil og sånne ting virker det nerdete Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjøp moped fremfor PC mener nå jeg. Jeg var så heldig at jeg fikk "låne" en moped inntill jeg begynnte på billappen, så jeg kjøpte meg båt istedet. Kjøper du PC får du spillt masse etc. veldig kult. Kjøper du moped kommer du deg rundt omkring, og jeg hadde gladelig gitt bort pcen min for en moped (hvis jeg ikke hadde fått) da jeg hadde konf Mopeden kan du også selge igjen når du kjøper bil. Eller, hvis du får svinakig mye penger, kjøp en PC + en brukt moped Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 PC for konf pengene er ofte en god investering. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 PC for konf pengene er ofte en god investering. Du mener den betaler seg? Er det i et sosialt liv eller i penger du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De fleste vennene mine kjøpte pc. Selv kjøpte jeg videokamera. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg kjøpte PC for 20.000 kr. Men jeg har enda ca 25.000 kr igjen så bryr meg ikke :!: Nesten alle i klassen kjøpte PC til konfen... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 At du er her inne, gjør deg til en nerd! Wotcha gonna do? Neida, de fleste vennene mine, ink. meg selv kjøpte seg PC. Å være nerd, er ikke negativt.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 PC for konf pengene er ofte en god investering. Du mener den betaler seg? Er det i et sosialt liv eller i penger du mener? erfaringen kanskje? nja, vet ikke. Personlig husker jeg ikke hva jeg brukte mine på Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 en pc er en god investering,du kan jo lære masse med en pc men viktig å ha ett sosialt liv ved siden av pc'en,ikke bare ett sosialt liv på msn osv Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 hehe sant. Jeg har kjent en fyr over MSN i to år nå. Men jeg her ALDRI møtt han. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 en pc er en god investering,du kan jo lære masse med en pc men viktig å ha ett sosialt liv ved siden av pc'en,ikke bare ett sosialt liv på msn osv fikk aldri det med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg