goliatmo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hvor kan jeg laste ned et program som legger webkameraet på skrivebordet? skrivebordet på dataen altså Håper dette var bra nokk forklart... EDIT: dårlig forklart Endret 12. september 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Huh? Kan du ikke bare gjøre det fysisk? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg bruker programmet Konfabulator til å vise webcameraer på desktopen. Se bildet: Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 kan du ikke fra den plassering, hvor du har programvare til webcam installert ( f.e. programfiler ) lage en snarvei til skrivebordet ? lykke til Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg bruker programmet Konfabulator til å vise webcameraer på desktopen. Se bildet: Attached Image (Click thumbnail to expand) Attached Image Så jeg kan ikke få vist mitt kamera på skrivebordet? PS: fant nettsiden dems og stedet hvor man kunne få ewbkameraet på skrivebordet, men der var det bare bilde av forskjelige veier i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå