Xpi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Med mindre man skjøter den sammen med en K700 handsfree. Ja fram med loddebolt og tang da Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så enkelt er det Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fint jeg fikk med meg det da. Ikke har jeg hadsfree, og er heller ikke loddetypen. Finnes det lignende solgt til k700i? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Desverre, du må nok lodde Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har funnet HPM-70 for 240 på www.telebutikken.no men med frakt og slikt blir det fort veldig dyrt, noen som vet om et sted i Oslo-området jeg kan kjøpe denne over disk, for en tilsvarende penge ? Cobos Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fint jeg fikk med meg det da.Ikke har jeg hadsfree, og er heller ikke loddetypen. Finnes det lignende solgt til k700i? Ikke offisiellt fra SE, men du finner slike adaptare til salgs på internett. Prøv Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå