allyse Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Var ikke helt sikker på rett plassering, men det får stå til :wink: Holder på med håndanimasjon... hvordan syntes du håndanimasjonen er her? http://home.no.net/allyse/t1000/t1000.zip (hans høyre hånd) Er det noen som vet om noen registre på hvor mange "frames" en true animering tar (f.eks normal svinging av hode 50 frames, sette seg ned 85 frames osv.) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Vel.. Syntes animasjonen var grei nok men den hånda hans! Stakkars menneske... Hvilket prog bruker du ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 10:46, atticus skrev:Vel.. Syntes animasjonen var grei nok men den hånda hans!Stakkars menneske...Hvilket prog bruker du ? Bruker 3d studio max... Tenkte å animere fingrene også, men jeg ble lei og gadd ikke det alikevel :smile: Gjør det kanskje idag :smile: Tenkte å gjøre litt motion match. Gleder meg :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hmm..3d Studio Max ja.. Du greier nok å få animert fingrene til denne "sølv-mannen" Bare stå på! (Blir du den som lager SHrek 3 mon tro ? :smile: ) Men jeg er ikke sikker på om det finnes no funksjon ang. frame greiene.. Kanskje noen andre som vet det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå