jonnyloe Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Er blitt far (igjen). Og så har jeg tatt et bilde jeg ble litt fornøyd med (selv om hun ikke er helt fornøyd). Hvad tycks? JL Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Veldig bra bilde, hvordan utstyr er dette bildet tatt med? bigk Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 skyr å bli tatt bilder av allerede i så ung alder men bildet var bra det Lenke til kommentar
engekri Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer! Bildet var utroligt søtt og "beskriver" babyen på en litt spennende og sjarmerende måte! Flott bilde Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Veldig bra bilde, hvordan utstyr er dette bildet tatt med? bigk Tusen takk! Nikon D70, Nikon 50mm f.1.8 Endret 12. september 2005 av jonnyloe Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er det bare meg som synes at bildet er uskarpt? Lang lukkertid? Lenke til kommentar
Linselus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Super flott motiv! Virkelig ekte. Bra farger. Vakker bebi også forresten. Jeg tror det er bittelitte grann uskarp, men det tror jeg ikke gjør noe i denne settingen. Få det i ramme på veggen. Mvh Linselus Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Grunnen til at dette er litt uskarpt er p.g.a fotografen har sannsynligvis brukt en lav blender verdi? (1.8?) Dette gjør at at bakgrunn osv blir uskarpt.. (Ved så lave blender verdier er de fleste linser litt mer uskarpe en de er ellers) Bigk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå