k_h Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har problem med min nokia 6230i når telefonen står i strømsparingsmoduset, altså når klokken vises i displayet. Det som plutselig skjer er at belysningen på telefonen slår seg på slik at dispalyet + tastene på telefonen lyser i noen sekunder før det forsvinner igjen. Telefonen er fortsatt i strømsparingsmoduset etter at lyset er slukket. Jeg har tilfeldigvis oppdaget dette noen ganger når telefonen har ligget foran meg på bordet, men vet ikke om det skjer etter en viss tid eller noe. Lurer på om noen har hatt samme problem med denne eller andre telefoner? Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skjer akkurat det samme med min. Hva synes du forresten om ordlisten? synes den funker mye dårligere enn på forgjengeren! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kanskje dette skjer fordi den automatiske tastaturlåsen blir aktivert ? I så fall er dette helt normalt hvis du har valgt en slik innstilling. Problem løst Lenke til kommentar
k_h Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Jeg bruker ikke ordboken, så kan ikke svare på det.... men problemet jeg snakker om skjer lenge etter at den automatiske tastelåsen er aktivert... Telefonen er altså i strømsparingsmoduset med klokken i displayet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå