DargarWhiteFang Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Har prøvd den typiske student varianten når det gjelder logoer: snakke med kompiser som driver med slikt på hobby eller studie basis... så får vi se om vi kan få noe "brukanes" eller om vi må bite i det å ta steget med proffe designere nå eller om vi kan la det vente litt til. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 jeg har fått av skolen min iso software av 30 programmer (også windows 2000 pro med sp4) med original lisenser på alle sammen, Microsoft Visual.net, osv osv.. ulempe - begrenset support (dvs telefon og mail) kan jeg selge dette, eller er det ulovlig? hvis jeg ikke kan selge, kan jeg gi det bort (i og med at jeg ikke trenger alt)? Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei, er det stemning for å opprette en ny forumkategori som tar for seg lisenspolitikk, regelverk med tanke på lisenser, osv.? Denne kan være et supplement til "IT-politikk"-kategorien. I så fall er det en enkel sak å opprette en ny kategori. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 kan jo være en idee. dukker vel opp slike spørsmål fra tid til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå