Gå til innhold

Noen som spiller Matrix Online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<-

Ja det har sine feiler men imotsetning til andre MMORPG`s som WoW ? haha !

Her får du i det minste en ordentlig story som er dynamisk hvor skuespillere faktisk hopper inn i spillet og er med fysisk i selve spillet. Slåssingen er mer interrresant enn å stå og slå tall i hodet på diverse monster som i WoW.

Syns MMORPG sjangeren nå lider av dødfødte spill men er det noen som skiller seg ut så er det MxO og CoH . Faktisk de to eneste spillene man faktisk kan trives med.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Heisann,

Jeg og en kompis ble med i MxO da det var i beta og likte det utrolig godt.

Kjempebra konsept og morsomt å spille.

Det var en del bugs, men det kunne man vel ikke klage på siden det ennå var i beta og gratis, så vi kjøpte orginalversionen...

Så etter hvert fikk noen tydeligvis panikk, så spillet ble lansert med like mange bugs (kanskje fler) som det var i beta versionen.

Nye patcher kom hele tiden, noen fikset problemer, andre skapte bare nye.

Og nå snakker man ikke om småbugs.

Man kunne ha kjempet seg igjennom et mission, og den siste tingen man skulle gjøre etter å ha drept masse folk var å hente data fra datamaskinen i den etasjen...... Hadde det bare vært noe datamaskin der.

Eller personer som du skal eskortere fra A til B, som plutselig forsvinner i intet.

Eller at man sitter fast inni et rom. Dvs, når du springer ut av rommet "sklir" du tilbake igjen etter et sekund. Snakk om å få inn deja-vu følelse :p, så det ender opp at man må prøve desperat å rulle å ta baklengssaltoer gjennom døren for at man ikke skal bli dratt tilbake i rommet.

Så som du sikkert forstår så prøvde vi ikke engang halvparten av den "gratis-måneden" vi fikk ved å kjøpe orginalversionen.

Har platene ennå en eller annen plass, men jeg kommer nok aldri til å prøve det igjen.

Det begynner å bli en stund siden, så jeg håper for deres del at det har blitt bedre.

Men som det er nevnt her på forumet så har jeg også til gode å se en positiv tilbakemelding på spillet.

Edit: skriveleif

Endret av SkyWarp
Lenke til kommentar

Iflg PCGamer har de nylig skrumpet inn hele verdenen med 1/3,

pga alt for få spillere ift størrelsen, så folk traff aldri på andre players nesten.

Stort sett alle MMORPG sliter mot WOW nå for tiden. Face it or not, det er det mest populære vestlige RPG'n noensinne, nettopp fordi det er så strømlinjeformet og enkelt at hvem som helst kan bli med og leve seg lett inn i verdenen. I østen er det koreanske MMORPG som gamle Lineage 1 og 2 som ruler.

Sjefen for Sony Online (Everquest 2) sier de sliter som pokker med å holde spillere inne i sitt spill. Lucasarts med SW:G har samme problemet, særlig etter den forhatte Combat Upgraden. Blizzard har funnet den magiske oppskriften ser det ut for, noe andre og mere annerledes MMO'r nå lider av.

Anarchy Online har knapt spillere i det hele tatt lengre (bortsett fra noobs som joina etter at det ble gratis). Alle de gamle karene/guildene jeg kjente har enten slutta helt eller gått over i WoW.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg skal si hva jeg synes om det når jeg får prøvd det, har det men venter på noen nye deler til pc en.

SkyWarp Skrevet: 15/09/2005 : 20:50 

@Karstein

Kan du ikke si ifra hva du synes om det når du får det tilsendt?

Fikk du det fra gamestop eller ebgames?

Mente du hvor jeg bestillte fra?

Lenke til kommentar

SkyWarp Skrevet: 16/09/2005 : 13:20

Ja, eller er det kommet i butikkene i Norge?

Vi forhåndsbestilte på ebgames.

Får som sagt håpe du ikke blir like skuffet som det vi ble.

Lykke til 

Bestillte det fra bestshop.no , det var faktisk til halve prisen der i forhold til de andre billigste stedene. Begynte å lure på om det var noe feil siden det var så billig, men det finner jo jeg ut når jeg får testet det.

Lenke til kommentar

Og da fikk noen av dere postene sine fjernet fordi dere synes det var greit å krangle i tråden. Det er det ikke. Hold dere til topic. Trådstarter spør:

Jeg lurer på om det er noen andre her som spiller det og har noe erfaring med det?

Da er det strengt tatt unødvendig å svare "Nei, jeg har ikke prøvet det." Det blir det bare en telletråd av. Og det er i hvert fall ingen grunn til at folk som ikke har prøvet det sier at "Det er et møkkaspill." Det holder at de som faktisk har prøvet det sier hva de mener om det.

Det er sekvsagt lov å svare i tråden selv om man ikke har prøvet spillet, dersom man har relevant informajon å komme med, basert på artikler, anmeldelser eller annet. Men har man ikke det blir poster oftest bare spam eller telleposter, og det kan man la være.

Geir :)

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på. Slike spill krever vel alltid et visa kort eller lignende. Vett at wow har gaming cards,men vett ikke om så mange andre spill som har dette. Og siden matrix online ikke er så stort som wow, tviler jeg på at det har gaming card. Så jeg tror du må smiske med foreldrene dine, eller noen venner som har visa kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...