Breivik. Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei Vurdere på å kjøpe sportsluftfilter til bilen min. Har det noe å si på om det blir mer gromlyd eller ikke? Hva med ytelsen? Takker for alle svar mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Etter det jeg erfarer fungerer sportsluftfilter ganske bra.. men om du kun setter på et sportfilter, og ikke effektanlegg - tror jeg ikke du kan forvente noe særlig stor ytelseforandring.. kanskje et par hester eller noe slikt. Men lyden derimot kan bli mye bedre.. Jeg kjøpte et som går innover i midten, dobbeltkonisk eller hva han karen kalte det... og får ganske grom lyd på min corsa 1.6... Ikke en dum investering uansett.. men om du har en Mazda 1.3 så trenger du ikke kjøpe:p Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 men om du har en Mazda 1.3 så trenger du ikke kjøpe:p Å hvorfor ikke det? Jeg har en mazda 323 1,3 liters motor, og den går som ei kule på speed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå