Gå til innhold

will smith, hvilke filmer?

e321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke noe særlig fan av han, men "I, Robot" er nok den beste filmen med han. Morsom og morsom, vil ikke akkurat kalle det en morsom film, men, men ...

Trenger vel ikke nevne at det er min mening?

I, Robot er langt ifra noen komedie, men Will Smith kommer med en del komentarer/one liners/wisecracks i løpet av filmen, som av enkelte kan oppfattes som morsome. (Akkurat som i Independence Day, bla.) Derfor trodde jeg filmen passa under topic her.

Er også enig i at Bad Boys 2 ikke er alt for bra. Blir alt for lang og masete etter min mening.

Lenke til kommentar
gidder ikke begynne å kjefte å smelle... men står det noen plass i topic 'liker du will smith og filmene hans' ?

Nei, så ta det en annen plass.....

Det var et svar til din "haha. morsomt" kommentar, ikke til første post. Hvis det der var off-topic(noe det ikke var) så er dermed også 90% av det som skrives på forumet off-topic, og dermed ser jeg ikke helt problemet uansett tilfelle.

S,

Lenke til kommentar

@ e321, vet du spurte spesielt etter Will Smith-filmer, så dett er kanskje litt off topic, men "Bulletproof" med Sandler og Wyans (sp?) er ganske likt hva humor angår. Av de andre Will Smith-filmene vil jeg si "Wild, wild west" ligger tettest opptil de du har sett.

Er selv ingen stor Smith-fan, han prøver så godt han kan, men får det ikke helt til. Får meg ikke til å hate ham, heller, virker som en sympatisk fyr når han er litt seriøs i intervjuer og slikt (se bort fra MTV-Movie Awards)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...