e321 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 trenger noen morsomme filmer med will smith... vet ikke hvorfor, men fant ut han er jo en morsom fyr har bad boys 2 og begge Mib filmene, kom med flere forslag til filmer der han er med Takker for svar, Mvh Espen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 # Hitch (2005) .... Alex 'Hitch' Hitchens # Shark Tale (2004) (voice) .... Oscar # Bad Boys II (2003) .... Detective Mike Lowrey # Men in Black II (2002) .... Agent Jay # Wild Wild West (1999) .... Capt. James 'Jim' West # Men in Black (1997) .... James Edwards/Agent J (Jay) # Independence Day (1996) .... Captain Steven 'Steve' Hiller # Bad Boys (1995) .... Det. Mike Lowrey Her har du de filmene med Will Smith der han er morsom. Bagger Vance kan muligens også regnes med. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 hehe, ok takker begge 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hitch og Bad Boys II er de beste filmene hans, mener jeg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bad Boys filmene er de eneste filmene jeg syns Will Smith er no særlig tess,resten blir lissom så blæh. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vil anbefale I, Robot. Der har han en par morsomme komentarer, og resten av filmen er heller ikke dum. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg elsker Bad Boys, har ikke sett Hitch enda Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ID Bad Boys og MiB er Smith's beste filmer mvh tidligere super-fan Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 MiB filmene synes jeg var best.Men hvis du vil ha humor så anbefaler jeg deg alle sesongene "The Fresh Prince of Bel-Air"! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Ingen. S, haha jævli morsomt.. tror jeg skal se Hitch foresten... Endret 12. september 2005 av e321 Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er faktisk seriøs på min mors grav. Gud vet hvor mange TVr jeg har måtte kjøpe ny pga mursteinkasting hver gang den fjotten stikker ansiktet frem. Vil faktisk kåre han til tidenes mest umorsomme og slitsomme skuespiller noensinne. S, Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vil anbefale I, Robot. Der har han en par morsomme komentarer, og resten av filmen er heller ikke dum. plz.. en av de dårligste filmene hans Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den første Bad Boys filmen er hans beste syntes jeg. Syntes også han er god i Enemy of the state. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er faktisk seriøs på min mors grav. Gud vet hvor mange TVr jeg har måtte kjøpe ny pga mursteinkasting hver gang den fjotten stikker ansiktet frem. Vil faktisk kåre han til tidenes mest umorsomme og slitsomme skuespiller noensinne. S, Vi har en egen tråd til dissing av dårlige skuespillere, vet man. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vil anbefale I, Robot. Der har han en par morsomme komentarer, og resten av filmen er heller ikke dum. plz.. en av de dårligste filmene hans Filmen hadde vært mye bedre uten willl smith, men bad boys 2 er jo bare utrolig dårlig, både will smith og han andre duden spilte som om de egentlig hadde lyst til å grave seg ned Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er faktisk seriøs på min mors grav. Gud vet hvor mange TVr jeg har måtte kjøpe ny pga mursteinkasting hver gang den fjotten stikker ansiktet frem. Vil faktisk kåre han til tidenes mest umorsomme og slitsomme skuespiller noensinne. S, Vi har en egen tråd til dissing av dårlige skuespillere, vet man. Hips som haps. S, Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 gidder ikke begynne å kjefte å smelle... men står det noen plass i topic 'liker du will smith og filmene hans' ? Nei, så ta det en annen plass..... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 en av de dårligste filmene hans Verste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå