Share the pain Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjekt med så stor diskusjon pga denne tråden her og signaturen min... haha Kjekt å opprette en tråd om noe folk flest gir en god faen i? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 OMg! Naaaaaajs. Elsker den!!11 Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 can I touch you? 1337 innlegg :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Signaturen din er jo fantastisk! May I steal it and dump it in the sea? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 For det første trenger du ikke snarvei til profilen din siden du bare kan trykke på navnet ditt, for det andre er snarvei til nettiketten og retningslinjene bare overflødig! Visst du skal ha en signatur må det være et j.... godt slagord eller vits eller så må du ha ei helsikes bra maskin som du kan skryte av! Det er ivertfall min mening, deal with it! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 can I touch you? 1337 innlegg :!: 0mg, u r s0 leet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjekt med så stor diskusjon pga denne tråden her og signaturen min... haha :!: :!: :!: Hahaha! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjekt med så stor diskusjon pga denne tråden her og signaturen min... haha Du oppfordret nesten til det selv, da, Guffen. Signaturen din er stygg, avataren din er stygg, tråden er meningsløs og jeg får sikkert advarsel igjen. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Signaturen din er stygg, avataren din er stygg, tråden er meningsløs og jeg får sikkert advarsel igjen. Ingen kommentar til de to første påstandene, men at tråden er meningsløs er utvilsomt riktig. Stenges derfor. Advarsel til deg=Feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg