[SifO] Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei Har en ikke så alt for gammel K700i, og heilt siden jeg fikk den har jeg irritert meg over lyden som kommer da jeg tar et bilde. (faktisk non venner åsså som er irritert over lyden) Noen som vet hvordan jeg tar den vekk ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Da må du kjøpe en T28 eller TMS 2i1 kabel + 1 credit for å flashe den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sett den på lydløs.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sett den på lydløs.. Det hjelper vel ikke på K700i. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nope. Gjør nok ikke det. Eneste måten å få den vekk på er å oppdatere den med uoriginal FW.. Husker ikke siden som har den for nedlasting desverre Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Sett den på lydløs.. Det hjelper vel ikke på K700i. du må flashe den..eller som sagt tilligere: Eneste måten å få den vekk på er å oppdatere den med uoriginal FW.. fungere ikke å bare sette den på lydløs på k700i Endret 12. september 2005 av mohamedina Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sett den på lydløs.. Det hjelper vel ikke på K700i. du må flashe den.. fungere ikke å bare sette den på lydløs på k700i Ikke med Hvilken som helst FW desverre.. Lenke til kommentar
Powers Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd). Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil. Lenke til kommentar
kooolkat357 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du må ha en t28 eller en TMS (TotalMultiServer) 2 in 1 kabel samt en credit til TMS for å ta vekk kameralyden. Du kan samtidig endre Mld toner på din telefon. Begge deler selges bl.a. på qxl. Søk på TMS eller unlock. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 telefonen min er bare et par mndr gammel den åsså, men kommer kameralyd uans hvilken profil eller status jeg velger. finnes det ikke enklere måter å gjøre det på enn å oppgradere firmware (hvordan gjøre det på telefonen ?) eller kjøpe denne kabelen dere snakker om ? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd). Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil. min er like gammel men har fortsatt lyd Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs". Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel. Endret 15. september 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs". Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel. hvor får man lastet ned denne firmwaren? Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs". Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel. hvor får man lastet ned denne firmwaren? Kan en flashe uten serivekable, altså over bluetooth? Hvis ikke, hvor får jeg tak i servicekabel? link til sider med nyeste\uorginal firmware? Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd). Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil. 4828750[/snapback] Hvilken FW-versjon har du da? Min er tre måneder gammel og kameralyden høres på en mils avstand uansett innstilling. Min har FW-versjon: R2AE033 Du finner FW-versjon ved å taste: >*<<*<* , der > og < er henholdsvis høgre og venstre med joysticken. Lenke til kommentar
Powers Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd). Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil. 4828750[/snapback] Hvilken FW-versjon har du da? Min er tre måneder gammel og kameralyden høres på en mils avstand uansett innstilling. Min har FW-versjon: R2AE033 Den har FW-versjon: R2AY004 Vet ikke om den er eldre eller nyere enn din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå