Gå til innhold

Hvordan ta vekk lyd da du tar bilde med k700i ?

[SifO]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

telefonen min er bare et par mndr gammel den åsså, men kommer kameralyd uans hvilken profil eller status jeg velger.

finnes det ikke enklere måter å gjøre det på enn å oppgradere firmware (hvordan gjøre det på telefonen ?) eller kjøpe denne kabelen dere snakker om ?

Lenke til kommentar

Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs".

Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs".

Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel.

hvor får man lastet ned denne firmwaren?

Kan en flashe uten serivekable, altså over bluetooth? Hvis ikke, hvor får jeg tak i servicekabel?

link til sider med nyeste\uorginal firmware?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd).  Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil.  :)

4828750[/snapback]

Hvilken FW-versjon har du da? Min er tre måneder gammel og kameralyden høres på en mils avstand uansett innstilling. Min har FW-versjon: R2AE033

Du finner FW-versjon ved å taste: >*<<*<* , der > og < er henholdsvis høgre og venstre med joysticken.

Lenke til kommentar
Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd).  Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil.  :)

4828750[/snapback]

Hvilken FW-versjon har du da? Min er tre måneder gammel og kameralyden høres på en mils avstand uansett innstilling. Min har FW-versjon: R2AE033

Den har FW-versjon: R2AY004

Vet ikke om den er eldre eller nyere enn din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...