Master Casemod Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg er lei for det at jeg skreiv den tulletråden om WoW folk, fordi jeg har nå fått hetta på WoW selv, skal starte i morra eller på tirsdag. så jeg unnskylder meg for den dårlige oppførselen jeg hadde ovenfor Wow fansen her på forumet. jeg har nå innsett hvor kult WoW er^^ så igjen unnskyld Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg tilgir deg ikke! Det du gjore mot oss, vil vi aldri glemme. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hva gjorde han? EDIT: Han som skrev en post over alle de drittinnleggene på forumet? Endret 11. september 2005 av datating Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hva gjorde han? EDIT: Han som skrev en post over alle de drittinnleggene på forumet? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=458315&hl= Endret 11. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Var det ikke han som oppretta den tråden der han lurte på om det hadde klikka for alle som spilte WoW! Edit: Var visst en før meg som til og med hadde skaffa lenke Endret 11. september 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
slez Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Master Casemod, litt av e post du har skrevet ja, så begynner du og spille dette spillet selv LOL! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva gjorde han? EDIT: Han som skrev en post over alle de drittinnleggene på forumet? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=458315&hl= Hahah! Litt sent å be om unnskylding nå? Fikk han fortsette her!? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hva gjorde han? EDIT: Han som skrev en post over alle de drittinnleggene på forumet? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=458315&hl= Hahah! Litt sent å be om unnskylding nå? Fikk han fortsette her!? Liten warn og liten ban ellers gikk det bra... Endret 11. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 mannen har blitt helbredet, la han være Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva gjorde han? EDIT: Han som skrev en post over alle de drittinnleggene på forumet? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=458315&hl= Hahah! Litt sent å be om unnskylding nå? Fikk han fortsette her!? Liten warn og liten ban ellers gikk det bra... Var ikke du også WoW-hater før mini_me? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva gjorde han? EDIT: Han som skrev en post over alle de drittinnleggene på forumet? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=458315&hl= Hahah! Litt sent å be om unnskylding nå? Fikk han fortsette her!? Liten warn og liten ban ellers gikk det bra... var ikke du også WoW-hater før mini_me? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det er vel litt retarded å være WoW-hater når man ikke har noen som helst grunn til å uttale seg om det. Når man i tillegg blir avhengig av det samme spillet blir det jo bare enda mer retarded Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Men men... gjort er gjort, la han starte på blanke ark. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 give this man a "blankt ark" ! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 haha tragisk Er iallefall bra at trådstarter får glede av wow. Mange som ser ut til å gjøre det Lenke til kommentar
Myx Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg er lei for det at jeg skreiv den tulletråden om WoW folk, fordi jeg har nå fått hetta på WoW selv, skal starte i morra eller på tirsdag. så jeg unnskylder meg for den dårlige oppførselen jeg hadde ovenfor Wow fansen her på forumet. jeg har nå innsett hvor kult WoW er^^ så igjen unnskyld Jeg synes du er tøff som ber om unnskyldning og innrømmer at du kan ta feil! Dette er gode egenskaper, og for min del er den gamle episoden nå satt strek over og jeg håper du får mange fine timer med WOW! Lykke til på veien til 60 =D Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 It's never too late to turn. This man has repented! Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Burde ikke være så kort-tenkt, forde om man ikke liker noe selv trenger man ikke peppre folk som liker det, dette burde alle skjønne fra før av (før de har gjort tabben selv). Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Dersom man har innsett at man har oppført seg som en idiot, og unnskylder, er det ok å bli tilgitt. Men han unnskyldte ikke oppførselen sin fordi han rakket ned på folk bare fordi de spilte wow, han unnskyldte seg fordi han ikke syntes wow var så kjedelig allikevel. Kort sagt unnskylder seg på feil grunnlag. Etter mitt inntrykk kan denne person fortsatt finne på å skjelle ut folk fordi de liker et spill han ikke liker. På den annen side er det vel ikke så mange som ble lei seg over et så latterlig utspill Endret 11. september 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ikke tilgitt, god jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg