Eirik261 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hvordan får jeg skrudd av "barnefilteret" som jeg har hørt om på dette spillet? Hilsen en over 18 år.... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har du leitet alle steder inne på options? Det skal være noe der du kan skrive inn passord for å ta det på, så du kan sikkert ta det vekk der også. Lenke til kommentar
Eirik261 Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Lett overalt mange ganger........... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Kjenner ikke SoF2, men med noen spill må du åpne et innstillingspanel, fra startmenyen i windows. Kanskje sånn her også... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det finnes en crack du kan bruke for å sette spillet til "Full Violence". Pga. represalier fra moderatorer, vil jeg ikke oppgi den eksakte linken/siden den kan hentes ned ifra. Men søk med Google etter "Soldier of Fortune 2: Double Helix Gore Unlocker", "Soldier of Fortune 2 Violence Lock Remover" eller "Soldier of Fortune 2 Blood Patch". Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 øøø hvorfor skulle en sånn link være ulovlig? og fungerer den patchen på demoen? har prøvd demoen men ble ikke imponert over spillet. sikkert fordi det ikke var noe blod og gørr der. eneren var jo kjempemorro når openglpatchen kom og spillet sluttet å hakke. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har spilt hele demoen med blod og gørr. Virket kult ,men har ikke pc til å spille det på :smile: Lenke til kommentar
Eirik261 Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Tusen takk......har nå fått masse blod og lemmer som flyr vegg i mellom. Måtte inn på den tyske siden til sof for å laste ned en patch. Hadde vist en tysk utgave jeg........ Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Runda spillet på litt over ei helg, og det var uten dette "barnefilteret". Men da jeg etterpå skulle prøve å spille kom det plutselig mye blod, f.eks da jeg skulle skyte med hagla i hodet på en allerede død fyr så var hodet borte. Ganske tøft! Vet ikke om dette var meningen men, nå funker det iallefall. Og jeg har ikke lagt inn noen patch/crack. Lenke til kommentar
White_Panther Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 lag en snarvei til filen SOF2.exe, høyreklikk på filen og velg egenskaper,du vil da se et tekstfelt som heter mål, skriv derretter dette inn bak path'en til spillet... +set com_multilingual 2 +set sp_language 0 +set console 1 +set lock_blood 0 eks: "C:GamezSolider Of Fortune 2SoF2.exe" +set com_multilingual 2 +set sp_language 0 +set console 1 +set lock_blood 0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå