DE1 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det er altså skolevalg i morgen, og jeg har rett og slett ikke peiling på hva jeg skal stemme... Noen som har noen slags form for veiledning? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne tråden kan nok være til hjelp. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Tusen takk! Tror jeg er litt mer sikker på hva jeg skal stemme Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg hadde sånt på skolen for noen dager siden. hadde skulka di derre valgreiern i gymsalen så jeg hadde ingen aning hva jeg slulle stemme, men så fikk jeg en ide Jeg er høyrehendt ergo stemte jeg høyre... bare ett lite tips Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er høyrehendt ergo stemte jeg høyre... bare ett lite tips Ja lurer på hvordan det ville gått med landet vårt hvis alle brukte samme logikk som deg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ja lurer på hvordan det ville gått med landet vårt hvis alle brukte samme logikk som deg :!: Tipp-topp, folk flest er jo høyrehendte. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ja lurer på hvordan det ville gått med landet vårt hvis alle brukte samme logikk som deg :!: Tipp-topp, folk flest er jo høyrehendte. haha må få si at frp vant da.. og du vill jo stemme høyre så har 0 komma 0 peiling påpolitikk.. synes det var en bra strategi Lenke til kommentar
howzer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg er høyrehendt ergo stemte jeg høyre... bare ett lite tips Ja lurer på hvordan det ville gått med landet vårt hvis alle brukte samme logikk som deg :!: Tja. Min erfaring er at de fleste bruker en slik logikk. Særlig de som stemmer AP. Jeg var selv en slik en gang. Hvis jeg skulle stemme, så skulle det bli AP. Hvorfor? Aner ikke, men de hadde liksom alltid vært der, og man hørte så mye om dem i media hele tiden. Jeg har senere tilegnet meg litt mer kunnskap om emnet Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du har ikke noe vitenskapelig grunnlag for at flere AP-velgere er litte gjennomtenkte en FrP-velgere, vel? Så sent som torsdag hadde en kompis stemt FrP på skolevalget.. Hvorfor? Visste ikke. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Å stemme AP er jo "stuerent". Det er et trygt valg. Frpere har blitt hetset i alle år, så det skal ofte litt mer til for å "holde på troen". Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Iblant folk flest er det jo blitt ganske stuerent å stemme FrP da.. Det er ikke like stuerent å stemme f.eks. SV. "Haha, stemmer du SV? Og du er mann?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå