Dr-lecter Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hoy... Jeg er på jakt etter et kabinett som jeg har plass til mange harddisker i. Jeg har 7 nå og vurderer et par til muligens. Noen som har forslag/tips til hva jeg burde kjøpe? om det er strømboks i kabinettet er ikke så nøye. Takk for hjepa! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har et fra Yeong Yang, et ganske stort et med eget "siderom" til optiske enheter, psu og hasrddisker; kan anbefale det på det varmeste! Lenke til kommentar
Dr-lecter Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du kunne vært litt mer spesifik så hadde det vært fint Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 stacker burde vel være greit? Lenke til kommentar
Scheen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det jeg ville anbefalt var å kikke litt rundt på diverse nettbutikker. F.eks. : Microplex.no , 3Dfxcool , MPX.no De kan ha noe av det du leter etter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du kunne vært litt mer spesifik så hadde det vært fint Denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå