thamule Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noken som har link til zyxel prestige 650r t3 firmware? Sliter med å finne dette på internett så er takknemlig om noken kunne hjelot meg.. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tror ikke det finnes noen nyere enn den som er på boksen, men sjekk med ZyXEL, [email protected] Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 P650R-T7 er nyeste du finner den på ftp://europe.zyxel.com/P650R-T7 er noe feil med web siden så alt folk skal laste ned er linket til ftp.europe.zyxel.com, men ftp til europe.zyxel.com funker fint Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 eg har configer..bridge og standard. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 eg har configer..bridge og standard. firmware? Eg skjønte ikkje helt kva du mente... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 eg har configer..bridge og standard. firmware? Eg skjønte ikkje helt kva du mente... beklager leste litt kjapt, trudde det stod at du hadde problemer å komme på internett.. da hjelper ofte å legge inn ny configurasjon. =) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Poster her for å få denne tråden i mine innlegg. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 P650R-T7 er nyeste du finner den på ftp://europe.zyxel.com/P650R-T7 er noe feil med web siden så alt folk skal laste ned er linket til ftp.europe.zyxel.com, men ftp til europe.zyxel.com funker fint P650R-T7 er laget for det tyske markedet og UR2 standarden som DT bruker. Jeg ville ikke helt uten videre brukt en T7 firmware. Da dette kan gå utover sync hastighetene på modemet. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 P650R-T7 er nyeste du finner den på ftp://europe.zyxel.com/P650R-T7 er noe feil med web siden så alt folk skal laste ned er linket til ftp.europe.zyxel.com, men ftp til europe.zyxel.com funker fint P650R-T7 er laget for det tyske markedet og UR2 standarden som DT bruker. Jeg ville ikke helt uten videre brukt en T7 firmware. Da dette kan gå utover sync hastighetene på modemet. jepp..da kan du miste hastigheter visst ikkje modemet klare å synce seg innpå riktig hastighet Lenke til kommentar
thamule Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hmmm, nå er eg blitt litt forvirra her.. Dere skjønner grunnen til at eg vil oppdatere firmwaren er at eg har slitt litt med ustabil linje den siste månen, så nå har eg fått tips om at eg kan prøve å oppgradere firmwaren. På zyxel sine sider fant eg ingenting som passet, ikkje på linken over heller(der fant eg ingenting ) så eg er vell komt omtrent like langt. Skal altså ha tak i firmware til zyxel routern min. Den er forresten kjørt via en smc trådløs router, men det har vel ingenting å sei... Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Men har du spurt ZyXEL om hva siste firmware er? De er de eneste som kan gi deg et klart svar. Men sist jeg sjekket var det ingen ny firmware til min P650R-T3, etter det så har jeg fått oppgradert min boks til en P660 pga at jeg var med på noe ADSL2+ testing for Firstmile. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Nei, hake spørt får prøve det da... Men i dag så bytta eg litt om; eg kjørte kabelen fra zyxel til smc trådløs router inn på lan port på den trådløse i steden for wan porten, da ble alt mer stabilt... Men men, skal nå sende en mail til zyxel og spørr likevell... Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Del med oss hva du får til svar da btw: les denne tråden for svar og diskusjon om hva det er som er feil med modemet som gir deg ustabil linje http://forum.begin.no/index.php?showtopic=412173 Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Orker ikke å poste i den andre threaden, siden firefox insisterte at jeg måtte logge meg inn på nytt når jeg gikk via linken her. Men du som sliter med DNS, har du prøvd å ikke bruke Prestige som DNS proxy, dvs sette dns serverene statisk på din maskin? Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nei faktisk ikke, takk for tipset, skal teste det Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Firmware til Zyxel må stemmer overens med hardware versjonen. T7 selges som nevnt ikke i Norge, her bruker man T3 som er den siste HW utgaven (eller 650R-33 som er den gamle). Forøvrig har ikke Zyxel kommet med noen ny firmware til 650R-T3 siden T3 utgaven kom i salg, så det hjelper nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå