Gå til innhold

Brukt forsterker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, nå er det jo ikkje de mest følsomme høyttalerne du har så du burde jo ha litt krefter for å kunne drive de optimalt. men skal du bare bruke en tusning på det så tror jeg ikke du finner så mye bedre saker en denne greia. denon er jo et stødig merke det så tror nok den skulle duge.

vanskelig å finne noe særlig info om den forsterkeren da..

Lenke til kommentar
Ikke mere en en 2-3000 kr

Da foreslår jeg at du kjøper en ny CAMBRIDGE Azur 640A. Det er en virkelig bra forsterker i forhold til prisen.

Den ser også mye dyrere ut enn den er med aluminiumsfront og fjernkontroll i aluminium. :)

Edit:Ta også en titt på denne brukte H/K reciveren.

Jeg hadde en sånn forsterker for 4-5 år siden og brukte den til å drive et par Dali 808.

Det fungerte veldig bra. Den har også en funksjon som heter VMAX. Den skal gi surroundlyd med bare 2 høyttalere. Det fungerer faktisk overraskende bra.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Hmm. Tusen spenn er nok kanskje litt stivt for en såpass gammel amp. På den andre siden; hvis det ikke er noe galt med den nå (sjekk for skurr på potmetere!) er det ikke veldig sansynlig at det blir trøbbel i løpet av de neste 12 årene heller. Og lydmessig er den nok MYE bedre enn hva du får nytt for 1000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...