Stove Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skal ha meg ny mobil, og jeg har et sterkt ønske om at den nye mobilen skal ha et så bra kamera med 2 mega kamera. Men jeg har ikke helt oversikten på hvilke mobiler som er/blir tilgjengelige med 2 mega kamera! Så hvis noen har noen svar/tips til meg, blir jeg glad!! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Sony Erikson k750 og w800 har 2 Mp kamera, disse skal visstnok være veldig gode. I tillegg vet jeg at Samsung D600 også kommer med 2 Mp kamera, dette skal ikke ha autofokus i motsetning til de to SE kameraene, men tror uansett det er god grunn til å vente på D600, se HER Endret 11. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 D600 har ikke autofokus og vil da slite for D600 vil ikke greie å gjøre bildene skarpe så det kommer til å bli dårlig kvalitet på bildene. K750i og W800i er begge ute på merkedet og er vel det beste valget etter min mening, Nokia's N90 kommer vel neste uke, men koster over 2.000 kr. mer og en mye større. Lenke til kommentar
Stove Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 I tillegg vet jeg at Samsung D600 også kommer med 2 Mp kamera, dette skal ikke ha autofokus i motsetning til de to SE kameraene, men tror uansett det er god grunn til å vente på D600 Ja dette var en lekkerbisken, men må nok innrømme at det frister lite å kjøpe en mobil uten autofokus... Men jeg mener å ha lest at samsung har fått mye pepper for batteri varighet? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 To mobiler som blir tilgjengelig med to mega kamera? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 To mobiler som blir tilgjengelig med to mega kamera? Kommer jo til å raaamle inn med 2 mpx kamera mobiler nå. Bl.a. Nokia N70 og 6280 som jeg kan komme på i farten. Synes uansett 2 mpx er rimelig uinteressant så lenge de ikke har autofokus - det er det som avgjør bildekvaliteten. Heller et 1,3 mpx kamera med autofokus enn et 3 mpx kamera uten autofokus. Er kamera i fokus ville jeg helt klart gått for SE K750i eller W800i. Ingen nært forestående mobiler som kommer til å hamle opp med disse. (Foruten Nokia N90 som ligger på samme kvalitet, men den er overpriset og stor.) Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Helt enig, autofokus er viktig! 2 megapxl mobiler begynner å bli vanlig, og ved slutten av året kommer 3 megapxl mobilene, som visstnok kommer til å kunne lage meget bra bilder. Noen av disse har fått optisk zoom og andre innstillningsmuligheter. De beste kamera mobilene pr idag er K750/W800, med N90 på siden av disse, siden den er dyrere, større og ikke fullt så brukervennlig ville jeg anbefalt deg å gå for SE sitt alternativ Lenke til kommentar
gustav Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ved slutten av året kommer 3 megapxl mobilene, som visstnok kommer til å kunne lage meget bra bilder.Noen av disse har fått optisk zoom og andre innstillningsmuligheter. Interessant, da begynner det å ligne noe, hvis man i tillegg får 2 eller 3x optisk zoom. Er det noen konkrete du kan vise til her? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Interessant, da begynner det å ligne noe, hvis man i tillegg får 2 eller 3x optisk zoom.Er det noen konkrete du kan vise til her? Samsung SPH-2300 har 3,2 megapixler og 3x optisk zoom. I tillegg har vi Sharp V602SH, som har 2 megapixler og 2x optisk zoom i en ”kamskjell”-modell. Er ikke noe spesielt med dette egentlig, har vel vært mobiler med optisk zoom i et år eller to nå, og det finnes mange på det asiatiske markedet. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ved slutten av året kommer 3 megapxl mobilene, som visstnok kommer til å kunne lage meget bra bilder.Noen av disse har fått optisk zoom og andre innstillningsmuligheter. Interessant, da begynner det å ligne noe, hvis man i tillegg får 2 eller 3x optisk zoom. Er det noen konkrete du kan vise til her? Ja, det er noe konkret... litt tidlig, men håper det kan rekke julegave salget... Det finnes 5 megapxl mobiler også (Samsung), men fremdeles i Asia som du nevner... noe som gjør det ganske uinterresant ville jeg tro? De jeg referer til kommer hit. Lenke til kommentar
Stove Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Heisann!! Detta begynner å se interessant ut, ser ut til at T630'n kommer til å overleve på lånt tid ut året! Jeg har sett noe om Nokias 6270, noen som vet når denne ev. kommer i salg? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) SE P950i får 2 MP og autofokus Endret 13. september 2005 av jornan Lenke til kommentar
gustav Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 SE P950i får 2 MP og autofokus Det er vel noe både SE k750 og SE w800 har Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva med sharp 903 da? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 SE P950i får 2 MP og autofokus Det er vel noe både SE k750 og SE w800 har Ja men de har ikke touchscreen, wifi, 3g, og gps Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 SE P950i får 2 MP og autofokus Det er vel noe både SE k750 og SE w800 har Ja men de har ikke touchscreen, wifi, 3g, og gps SE P950i har heller ikke GPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå