Lynx Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Har nylig tatt skrittet fra kun MS tastatur/mus til logitech (cordless optical). Og har i den sammenheng støtt på et problem jeg har hørt at logitechbrukere har hatt før... Jeg får ikke brukt scrollhjulet i spill....(hverken som knapp eller hjul). Det må da være (ganske sikker på at det er) en fiks for dette. Noen som har tips? Bruker driverne som fulgte med. (Kjører forresten XP dersom det skulle ha noe å si...) Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Last ned nyeste driverne fra http://www.logitech.com Hadde problem med min Logitech-mus også, men de nye driverene til XP fikset alt Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 jeg har ikke dette problemet,men så bruker jeg jo ikke mousewaren som fulgte med pakken.(bruker standar mus-konfigurering) Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Logitech-driverne sux! Hent ned intellipoint driverne fra microsoft(de får faktisk til NOE riktig). Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 nei du skulle ha holdt deg til MS mus Lenke til kommentar
errgo Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg hadde også samme problemet da jeg kjøpte en 3 knappers logitech pilot, men fant det ganske fort ut. Gå inn i mouseware, gå til buttons, options, autoscroll og kryss av for "Use MS Office Compatible Scroll Only" Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Gå på logitech så på siden hvor du laster ned mouseware der ligger oxo en fil som heter game wheel. Bruk denne!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå