Gå til innhold

Den store `Hva er dette tråden?`

Anbefalte innlegg

Ok, tenkte og lage en ny tråd her for alle som lurer på hva enn det måtte være i bf2 og spørre her. Til slutt har vi nok med svar og spørsmål så vi får samlet alt. Du kan spørre om hva som helts, fra det du lurer innerst inne på eller det dummeste. Men husk, du er dum om du ikke spør.

Da kan vel jeg begynne siden jeg startet denne tråden, det jeg lurer på er dette:

Hvordan kan jeg flytte med frem og tilbake på diverse seter når jeg sitter i et heli?

Når jeg er med i en squad hva står det grønne tallet for i mitt `squad vindu på skjermen` Dette var ikke her før...

Å hvordan slipper jeg de bombene når jeg sitter i et jetfly, da mener jeg ikke rakettene men de som du slipper ut av flyet på undersiden..

Håper fler som meg gjør dette så vi kan spørre om alt, hva enn det måtte være som vi lurer på. (Kan sikkert finne det i manualen men har mistet den så det gjør dagen litt tyngere når jeg lurer på dette :whistle: )

Så kom igjen, post som gal alle!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg flytte med frem og tilbake på diverse seter når jeg sitter i et heli?

Når jeg er med i en squad hva står det grønne tallet for i mitt `squad vindu på skjermen` Dette var ikke her før...

Å hvordan slipper jeg de bombene når jeg sitter i et jetfly, da mener jeg ikke rakettene men de som du slipper ut av flyet på undersiden..

1. Skift plassering med: F1, F2, F3, osv

2. Det viser hvilken squad du hører til.

3. Du skifter mellom bomber og raketter med F

Lenke til kommentar

Ikke for å være negativ, men hva skal man med underforum om BF når du vil samle alt i en tråd? Skal denne tråden overta hele underforumet mener du? :p Alle BF2 spørmsål i en tråd blir vel en tanke rotete...

EDIT: De fleste moderatorer er forresten også ganske lei av "Den store" tråden, tror du iallefall bør skifte emnetittel om tråden skal ha den minste sjangs for å overleve. :wee: Personlig vil jeg tippe den blir stengt... Men fin initiativ uansett da. Blir bare litt for omfattende med "Hva er dette tråden". Heller "BF2 bugs", "Bf2 skrytetråden", "BF Kit diskusjon" o.l. tråder har større sjangs for å overleve siden de ikke dekker hele spillet... Tror jeg. :wee:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ, men hva skal man med underforum om BF når du vil samle alt i en tråd? Skal denne tråden overta hele underforumet mener du? :p Alle BF2 spørmsål i en tråd blir vel en tanke rotete...

EDIT: De fleste moderatorer er forresten også ganske lei av "Den store" tråden, tror du  iallefall bør skifte emnetittel om tråden skal ha den minste sjangs for å overleve. :wee: Personlig vil jeg tippe den blir stengt... Men fin initiativ uansett da. Blir bare litt for omfattende med "Hva er dette tråden". Heller "BF2 bugs", "Bf2 skrytetråden", "BF Kit diskusjon" o.l. tråder har større sjangs for å overleve siden de ikke dekker hele spillet... Tror jeg. :wee:

Stemmer.

Det er betre å lage ein ny tråd vist du har eit spørsmål. Ein samletråd vil fort bli rotete, og ingen vil få glede av den.

Legger til standardsvaret før eg stenger tråden:

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...