SupremeX Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tror ikke det, var ganske solid understell på den. Volvo FTW! Håper det gikk bra med fine bilen! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hadde sjåføren på seg Synsam-briller? :!: Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hadde sjåføren på seg Synsam-briller? :!: Ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Been there done that.... Er ikke artig å stå å løfte på en 2 tonn tung bil for å få den på noen planker.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Dobbel FTW Endret 13. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Haha, gøyalt. Hadde vært flaut å være den taxisjåføren. ( Har vi ikke en kategori som heter Humor? ) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 hehe var så morsomt det der xD han taxi kjørern ble litt sur ass ^^ (Jeg er en av hybelkompisene til Slados ^^ ) Ps. bokseren til slados lukter ekkelt x_x Og DU synes MIN boxer lukter ekkelt, fy faen andre sokkene dine tar kaka. Hvis dette passer bedre i humor flytter sikkert en admin tråden der den passer. Synes jeg har posta den i rett forum "Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå