stian123 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Heisann! Jeg har kjøpt ny telefon, og byttet operatør fra Telenor til Netcom. Det vil si; Det har ikke skjedd ennå. netcom YT aktiveres i morgen kveld. Men problemet mitt er at jeg har en del penger igjen på kortet som jeg gjerne vil bruke opp. Tenke jeg kunne laste ned noen spill og ringetoner, men WAP funker ikke. Det står bare: Feil: Netverk ikke tilgjengelig Jeg har lastet ned Wap-profil fra Telenormobil.no Jeg har en Samsung E730. Hva er galt? finnes det i tilfelle en nettside som tilbyr javaspill og truetones som blir sendt direkte til mobilen, og ikke sender deg en URL du må laste ned spillet/sangen ifra? Håper på svar raskt! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kan hende NetCom har "låst" telefonen din, viss du kjøpte telefonen med NC YT. Det betyr at du kan bruke Telenor-kortet til å ringe, men du får ikke wappet. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har du prøvd å bare skru telefonen av og på etter at du la inn oppsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå