Gå til innhold

Vil reseratio1Plus passe for meg?

Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg er helt fersk når det gjelder vannkjøling, men har nå tenkt til å gå til anskaffelse at zalman reseratorPlus. Jeg skal ikke ha noe ekstremkjøling, men slik at load tempene mine er greie, og at det er stille selvfølgelig!

Men jeg lurer på om det passer, og om det kjøler godt nok:

HK: Msi 865g-neo2

Cpu: Inter p4 3,00ghz "Northwood"

Skjermkort: ati x800xt

Kabinett : in-win x710

Noen som har noen meninger, og bør jeg kjøle NB? Sys-tempen min nå er : 39grader, er det litt høyt?

Takker jeg for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du er på jakt etter lavere temperaturer enn det du allerede har er ikke 'Reserator' løsningen. Det opplegget er å anbefale om du vil ha et støyfritt system.

Er ca. like bra som middels god luftkjøling vil jeg påstå.

Reserator Kjøler faktisk bedre en mangen vil ha det til. En venn av meg har hatt den lenge og har en load tempratur på ca 35'C (CPU core). Dette er med en p4 3,6GHz HT og et skjermkort.

Lenke til kommentar
Målt med onboard-sensor eller termometer?

Har prøvd 2 reseratorer her hjemme, begge gikk godt over 50 grader på XP-m-en. Dårligere enn TT Volcano 12 på halv fart, dog en del mindre støyende.

Dette er målt med onbord sensor, som er grunnen til at jeg skrev ca, men denne tempraturen vet jeg stemmer noelunde.

Med så høy tempratur kan jeg bare tenke meg at du ikke vasket core/blokk godt nok eller at du brukte for mye goop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...