Hotel Papa Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Heisann! For noen måneder siden leste jeg på en side om et program som tok bilde akkurat da man drepte en person?! Husker hverken hva sia heter eller hva programmet heter! Noen som vet? Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Trur du skal forklare det litt nøyere Er det fraps? veit ikkje eg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dette tror jeg er et servermod. Jeg spilte i vertfall på en server der ver gang jeg eller noen andre fikk hs, ble det automatisk tatt screen. Ganske kult. Men jeg vet ikke om det er et program eller om det er amx, f.eks. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 bind mouse1 "+attack; snapshot" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 bind mouse1 "+attack; snapshot" Du tar mange oneshots, du, eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 bind mouse1 "+attack; snapshot" Vil ikkje det ta eit skjermbilde for kvar gang du bruker venstre museknapp? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dette går å få til med clanmod ihvertfall... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ok! her fant jeg det! Det er et program som tar screenshot hver gang du dreper en! Her er selve programmet Og her kan dere finne noen screenshot hadde vært fett hvis folka kunne sende inn bildene/killsa sine :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Laste ned når jeg kommer hjem. *henger meg på slik at jeg ikke glemmer den* Lenke til kommentar
kunka Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 bind mouse1 "+attack; snapshot" Du tar mange oneshots, du, eller? Jepp, jeg kan ikke annet. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Funker det bare til cs:s? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 tror det ja! Men jeg får det ikke til å funke!? Noen som har greid det? har laget mappe og alt:S Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tror det ja! Men jeg får det ikke til å funke!? Noen som har greid det? har laget mappe og alt:S Hvis du leser readme så kanskje du greier det Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dette må prøves. "Glede seg" Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Funker det bare til cs:s? Det er jo bare i CS:S det er kult og se det der, da.. i CS 1.6 så detter jo folka likt hele tiden, og det er ikkenoe forskjell på hvordan de blir drept og truffet i hodet.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Funker det bare til cs:s? Det er jo bare i CS:S det er kult og se det der, da.. i CS 1.6 så detter jo folka likt hele tiden, og det er ikkenoe forskjell på hvordan de blir drept og truffet i hodet.. Ehhh nei? Har du røyka sokkene dine eller? Headshot f.eks så flyr folka bakover som bare rakkern1!! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fortsatt fetere effekter i CS:S... Lenke til kommentar
kunka Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mammuten: du sier at man dør helt likt uansett hvilket våpen i 1.6? Ikke drit deg ut. Blir man truffet i hodet på css så bare ramler bena sammen og man faller rett ned. skikkelig fett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå