angass Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hei. Har gleda meg til someren i heile vinter og var klar for å utforske litt med mit s5500. Men sommeren kom og ingen bra bilder.. Men så var eg ute her ein dag å såg eit stili motiv. Sprang in og henta kameraet og knipsa lit. Kritikk? Kan ein moderator/admin sette ned størelsen for meg? http://www.myhome.no/art/Fotografering/Sommarfugl.jpg -- IMG tag fjernet av moderator -- Endret 14. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Var det bare meg, eller var det veldig uklart bilde? Det er litt grumsete. Men ellers var det fint. Var litt tøft at det kom en humle bak der og. Men den kunne vært litt tydligere. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nydelig...... Fantastisk! Lenke til kommentar
angass Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Var det bare meg, eller var det veldig uklart bilde? Det er litt grumsete. Men ellers var det fint. Var litt tøft at det kom en humle bak der og. Men den kunne vært litt tydligere. Ja er klar over at bildet er litt uklart.. blir bedre vist eg hadde tatt ner størelsen... Slite litt me at alle bildene eg tar med s5500 blir litt kornette... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå kan du gå inn og slette bildet ditt... Lenke til kommentar
Fready Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kan det være en iso-justering som skal til? Kjenner ikke til kameraet, men dersom det er mulig å justere iso, så bør du prøve å sette denne til det laveste (f.eks. 100). Mvh Fready Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ImageNå kan du gå inn og slette bildet ditt... Nå ble det mte bedre. Ganske flott Lenke til kommentar
xgroove Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Et veldig flott bilde.. Du sa du sprang inn å hentet kamera, sto den humla å ventet på deg? Fargene gjør at bilde blir veldig stemningsfullt. Men jeg gjorde noen endringer i PS slik at det ble enda mer stemningsfullt Endret 12. september 2005 av xgroove Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Dette bildet kan fixes mye ved hjelp av NeatImage e.l Tror jeg må vurdere en 32" LCD skjerm til pc snart.... Endret 12. september 2005 av stoners Lenke til kommentar
Bombay Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei Fint bilde , men synes at den stilken i høyre del av bildet blir et forstyrrende element her - kanskje bare pirk , men .. Fint er det uansett - humla gjør mye med bildet synes jeg. Lenke til kommentar
angass Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Takk for alle coments;) Kan godt ver at eg har glømt å stilla ner iso verdien.. Stressa me å komma tbake før sommarfuglen va vekke;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå