larsmk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tenker å kjøpe meg en Zen Micro fra komplett, og så disse to forskjellige versjonene: Zen Micro 5Gb SE 1649,- Zen Micro 6Gb 1695,- Hva er forskjellen på disse to, bortsett fra lagringsplassen? Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ikke en dritt? Så forklar meg kanskje hva "SE" har å si? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hvorfor ikke vente på Zen Micro Photo? http://creative.com/products/product.asp?c...4&product=14107 edit: er ikke noe froskjell utenom lagringsplassen.. Gjetter på at "SE" står for "second edition" elns Endret 11. september 2005 av erlendru Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg må han en spiller nå, og vurderer denne mot Zen Sleek. Størrelsen gjør at jeg tror det blir Micro. Men som spørsmålet var, hva er "SE"? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Les innlegget mitt en gang til Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Dårlig formulert av meg, det jeg mente var at jeg trenger å vite den konkrete forskjellen på Second Edition og den andre. Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 SE har med eget strømadapter og litt andre ekstrautstyr som i sin tid ble fjernet fra Zen Micro-pakken for å dra ned prisen. Vet ikke om 6GB-versjonen har med dette, men det er ingen forskjell på selve spilleren, annet enn lagringskapasiteten, da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dårlig formulert av meg, det jeg mente var at jeg trenger å vite den konkrete forskjellen på Second Edition og den andre. Den konkrete forskjellen er vel større lagringsplass!! http://creative.com/products/product.asp?c...4&product=10795 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå