danilovic Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Signaturen din! OT: Og/Å regelen: (grunnleggende) Å skal altid være framfor eit værb i infinitiv f.eks RETT: nå skal jeg ut å gå... GALT: nå skal jeg ut og gå... Vist det ikke er eit værb i infinitiv (noe du kan sette å forran) skal det være og forran! Altså: IKKE: og gå MEN: å gå Sikkert andre også som trengdte den, så jeg sendte ikke PM... Hahaha, seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Spiser du mye i senga Wh1te eller bare oppholder du deg der? Begge deler. Trodde det var "ut å gå", jeg... Jaja, litt sketchy den der. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det heter "ut og gå", faktisk. Angående smulene. Bruk noe overtreksgreier, så kan du oppholde deg i sengen så mye du vil. Ellers fraråder jeg deg til å ligge med klær o.l. i sengen, og du må selvsagt ikke spise der heller. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 å legge et stort pledd over senga er vel fyfy? Da er det full fest for alle småkryp som liker seg i varmen. så for å ha en ren seng bør man vel lufta dyna, og la senga stå uten dyne når man ikke bruker den.. og ikke spise i senga Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) dusj hver gang før du legger deg. Endret 12. september 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Smuler i sengen? Du har vel ikke hatt besøk av Lille Lise vel? Historien om Lille Lise som hadde så mye smuler i trusa: Lise: Doktor, doktor, jeg har så mye smuler i trusa! Hva er galt med meg? Doktoren: Hm.. Tja.. vi får vel ta en titt Doktoren tar en liten sjekk, og utbryter med oppgitthet i stemmen: Jammen, Lise da! Det er jo ikke rart du har smuler i trusa. Du har jo bollemus! :p Mæhæhæhæ. Endret 12. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Støvsug senga di annenhver dag og la dyna ligge over hele senga når du ikke bruker den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ha et pledd du slenger over sengen om morgenen når du forlater soverommet! La teppet ligge der helt til du skal krype opp i senga igjen! spising foregår på kjøkkenet, kanskje stua!(vil ikke ha en tråd om smuler i sofaen) sist, men ikke minst: vær ren når du legger deg!¨ viss ikke det funker, da spøker det hos deg....elns På kjøkkenet? Har ikke spist der på hmm..5 år? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Signaturen din! OT: Og/Å regelen: (grunnleggende) Å skal altid være framfor eit værb i infinitiv f.eks RETT: nå skal jeg ut å gå... GALT: nå skal jeg ut og gå... Vist det ikke er eit værb i infinitiv (noe du kan sette å forran) skal det være og forran! Altså: IKKE: og gå MEN: å gå Sikkert andre også som trengdte den, så jeg sendte ikke PM... Hahaha, seriøst. Hahahahaha. Næste gang snaker du om noe du kann Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kanskje monsterne under sengen din spiser kjeks over deg mens du sover... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hahahahaha. Næste gang snaker du om noe du kann Enig med deg. Dette er selfownage deluxe :!: Endret 12. september 2005 av Langbein Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vet hvorfor. KAKEMONSTERET fra sesam stasjon har vært i senga di! "Kaaakeee!" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg vet hvorfor. KAKEMONSTERET fra sesam stasjon har vært i senga di! "Kaaakeee!" Lite å gjøre på? Kom deg på skolen, gutt! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg vet hvorfor. KAKEMONSTERET fra sesam stasjon har vært i senga di! "Kaaakeee!" No kom eg til å tenke på Family Guy, av alle ting. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 å gå = nå skal jeg ut å gå (Var vertfall de læreren min sa til meg i forrige uke på repetiskjon i Norsk) Å bøye ja.. seriøst, følg ekstra med. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 An average person sheds about 1.5 grams of skin a day (approximately 3-4.5 kg per year), which is enough to feed roughly a million dust mites. Det er mulig jeg er jævlig dårlig til å regne og sånn, altså, men... ...HÆ? (365dager i året * 1,5gram om dagen = 547,5 gram i året...) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Så står der også about..men ja, ti poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) OT: Og/Å regelen: (grunnleggende)Å skal altid være framfor eit værb i infinitiv f.eks RETT: nå skal jeg ut å gå... GALT: nå skal jeg ut og gå... Vist det ikke er eit værb i infinitiv (noe du kan sette å forran) skal det være og forran! Altså: IKKE: og gå MEN: å gå Sikkert andre også som trengdte den, så jeg sendte ikke PM... Mer OT: Kjære deg goggen, hva lærer de dere på bryne? Rettelse av proffessor Erik: RETT: Nå skal jeg ut og gå. (fordi du SKAL ut, i tillegg skal gu gå mens du er ute) GALT: Nå skal jeg ut å gå. (fordi du har alerede definert at du skal UT, derfor kan du ikke sette å foran neste verb Å = foran verb (å sykle, å gå) OG = binder sammen setninger (meg og deg, løpe i gress og le) OnTopic: Bare ikke midden i senga blir så stor at jeg kan se den, så skal jeg klare meg EDIT: Leif stakk innom. Endret 19. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hva har vi sagt om å sove på kjøkkenbenken? Lenke til kommentar
Thoresen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva med å spise opp smulene før du legger deg i sengen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå