Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg sliter med smuler i sengen. Det er veldig provoserende. Jeg har alltid små korn som ødelegger nattesøvnen. Er det noen andre som sliter med det samme? Noen tips til hvordan forhindre dette fenomenet? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ikke spis i senga? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Ikke spis mat i senga. EDIT: Ble eid av Hanne. Endret 11. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Gammelt kjerringråd: Fjern smulene før du legger deg. Litt unødvendig tråd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Kanskje lurt å bytte sengeklær mere enn 2 ganger i året også, selv om man bor alene på hybel? Tenk hvis det du tror er smuler egentlig er klumper av døde, gamle midd. Endret 11. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Litt unødvendig tråd? Kanskje, men dette har vist seg å være et virkelig stort problem for meg. Jeg skifter sengetøy ofte nok, men ender alltid opp med smuler i sengen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ha et pledd du slenger over sengen om morgenen når du forlater soverommet! La teppet ligge der helt til du skal krype opp i senga igjen! spising foregår på kjøkkenet, kanskje stua!(vil ikke ha en tråd om smuler i sofaen) sist, men ikke minst: vær ren når du legger deg!¨ viss ikke det funker, da spøker det hos deg....elns Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjøp deg en ministøvsuger, og støvsug senga før du legger deg. Eventuelt slutter du å spise som en gris. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Smuler i senga er bare godt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Litt unødvendig tråd? Kanskje, men dette har vist seg å være et virkelig stort problem for meg. Jeg skifter sengetøy ofte nok, men ender alltid opp med smuler i sengen. Hvis du spiser, børst av smulene av t-skjorten før du legger deg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Et problem kan være det at jeg ligger i sengen når jeg ser på tv. Det samme gjør kameratene mine, så lenge det bare er to av oss (don't get any ideas). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Et problem kan være det at jeg ligger i sengen når jeg ser på tv. Det samme gjør kameratene mine, så lenge det bare er to av oss (don't get any ideas). PLEDD OVER!!et stort et! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tenk hvis det du tror er smuler egentlig er klumper av døde, gamle midd. Ikke bare midd, men også middbæsj An average person sheds about 1.5 grams of skin a day (approximately 3-4.5 kg per year), which is enough to feed roughly a million dust mites. Beds are a prime habitat (where 1/3 of life occurs). A typical used mattress may have anywhere from 100,000 to 10 million mites inside. (Ten percent of the weight of a two year old pillow can be composed of dead mites and their droppings.) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tenk hvis det du tror er smuler egentlig er klumper av døde, gamle midd. Ikke bare midd, men også middbæsj minner meg på at jeg har krav på sengetrekk som "stenger" midd ute er visst ganske dyrt Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vil ikke sove i senga mi mer Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Slik midd trekk har eg sidan eg er allergisk mot midd, ganske dyrt ja.. White: Høyr på Hanne, Ha eit pledd over senga di om dagane, då klarer du nok ikkje å få smular i senga vell ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Husker jeg fikk vite at det var slike "monstre" i senga av og til når jeg var liten. var 4 trur jeg. Ville ikke sove i senga jeg :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ah, et klassisk tilfelle av de heller lite kjente småkakespisende sengegnomene. Eneste som hjelper er å jevnlig børste av/støvsuge senga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Med tanke på kakespisende gnomer, legg ut rottegift på strategiske steder i senga, og se hva som ligger der på morran. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva med å sove på spisebordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå