rstange Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Jeg sitter nå med min iPod 4g (20GB), og en Windows PC.... Kjøpte iPoden i Mai, og har siden da brukt den på Mac... Nå skal jeg selge min gamle iMac, og derfor må jeg bruke PC til å legge inn musikk.... Jaja, tenkte jeg og begynte å rote fram den CDen jeg fikk med... Stakk inn CDen, der fikk jeg melding om å koble til iPoden, jaok... Det gjorde jeg... Fikk opp en beskjed om å formater... jeg bannet litt, og begynte formateringen... Nå har den stått i 3 timer uten at det har skjedd en dritt...! I programmet som installerer iPoden står det "venter på iPod..." og på iPoden står det vent med å koble fra! Jeg er vant med at iPoden blir litt varm (kun merkbart ikke noe åverdrevet) når jeg overfører og sletter filer... Nå brukte jeg da FW på macen og må bruke usb 2.0 på PCen... Men jeg kjenner ingen varme forskjell... er det meningen at det skal ta så lang tid? Den blåe streken som beveger seg for å vise hvor langt den er kommet går til den er full og starter så på nytt igjen... Lenke til kommentar
rstange Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 enda en time uten at noe skjer:( tørr jeg ta den ut? hva skal jeg gjøre om den ikke er ferdig til imorgen :S må ha PCen på skolen =/ Lenke til kommentar
rstange Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 fikk det til... takk for "hjelpen"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå