Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Har tenkt å kjøpe nytt minne, har et Epox EP-5EPA+ hovedkort. Spiller en god del hvis det har noe å si.Har dere noen råd på hva minne jeg bør kjøpe, rundt 1000kr....og 1gb. Takk på forhånd minne bør være ddr pc3200.Håper dette ble rett Endret 11. september 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne vei -> Forum -> Hardware -> RAM / minne. Anbefaling: 2 x TwinMOS Speed Premium PC3200 512MB Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 sorry at jeg skreiv her, men jeg prøvde der du sa og ingen har svart..det har stått der noen dager nå Takk for hjelpen Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 bare som en liten "reminder"... tror du får bedre respons hvis du skriver om det er ddr 400, ddr2.. osv. osv... ka du skal ha ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå