DJMartin Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hei konfen er over og de gyldene dagene begynner... Denne skal brukes til filmlaging og litt spilling, så jeg også har noe å gjøre på LAN. Filmlaging er ikke bare redigering men også avanserte 3D animasjoner og effekter. Og muligheten til å Rendre fra Adobe Premier samtidig som jeg lager en 3D figur er en fordel. Hva er deres mening, takk. Hovedkort Prosessor Harddisk 2 stk. Grafikkort Minne/Ram Lydkort Strømtilførsel Ekstra Kabinett DVD-Brenner 2 stk. Operativsystem Høyttalere CPU Vifte TV-Kort Det er gjort endringer etterhvert! Endret 16. september 2005 av DJMartin Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvor mye blir dette å koste? Gidder ikke regne. Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Ser veldig, veldig bra ut dette her! Men ville justert på grafikkortet. Velg dette i stedet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311801&cks=SER Mye bedre ytelse for pengene! Når det gjelder lydkort bør du være litt obs på den nye X-Fi serien til Creative. Mye nyere teknologi. Koster jo dessverre dobbelt så mye, men så var jo bare dette et obs også. Link finner du her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312204&cks=PRL Det finnes jo også bedre valg når det gjelder harddisk enn Hitachi. Samsung er veldig støysvake, og forholdsvis raske. Jeg anbefaler en disk med 16mb cache, (f.eks. denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309276&cks=SER) siden du skal drive med tunge filer. Lykke til! Du kommer til å bli storfornøyd med en slik maskin. Endret 11. september 2005 av nesjon Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 ca 16 000 uten moms og frakt... For det er vel det prisen på hardware er, uten frakt og moms? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) ca 16 000 uten moms og frakt... For det er vel det prisen på hardware er, uten frakt og moms? Kommer an på siden. Varierer. Jeg vil bare si at du får et råskinn av ei maskin! EDIT: Moms er inkludert i prisen. Endret 11. september 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ca 16 000 uten moms og frakt... For det er vel det prisen på hardware er, uten frakt og moms? Prisene på hardware.no er med moms. Men uten frakt, noe som kan bli dyrt i og med at du kanskje bestiller fra mange forskjellige nettbutikker. Sett opp varene i en handlevogn, og se hvor du kan få tak i alle varene til en ålreit pris, så slipper du å forholde deg til flere nettbutikker. Komplett har som regel alle varene, men kan være ganske dyre. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 skal du ha 4gig ram? Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ja, jeg skal ha 4 gb RAM, Alias Maya 3D program, syke greier. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ja, jeg skal ha 4 gb RAM, Alias Maya 3D program, syke greier. Og du har mye penger? Ville vurdert et annet kabinett Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Har jo nettopp hatt konf så har en god del til rådighet, men skal ikke bruke alle pengene da... Hvorfår ville du valgt et annet kabinett? Tror det har fått gode karakterer, alt i aliminium, ikkeno plast, 3 120mm vifter, forran, side, bak. Hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ja, jeg skal ha 4 gb RAM, Alias Maya 3D program, syke greier. Og du har mye penger? Ville vurdert et annet kabinett Hva med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302452&view=detailed ... Jeg tenkte på at Maya koster vel rundt 60000kr. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Oida, kom en melding om at det var for stor trafikk ;S Endret 12. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva med Antec p 180? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311800&cks=PRL Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 He, selfølgelig har jeg kjøpt Maya Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ikke verst de kabinettene der, spesielt den siste, men litt daff... Hva er det du ikke liker med NZXT Nemisis kabinettet? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) He, selfølgelig har jeg kjøpt Maya Ikke verst de kabinettene der, spesielt den siste, men litt daff...Hva er det du ikke liker med NZXT Nemisis kabinettet? Ser ikke pent ut. Endret 12. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ser ikke pent ut. Jah, vi har alle våre meninger Lenke til kommentar
Wice Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er forferdelig:P Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er forferdelig:P ja helt enig, mem det er opp til trådstarter hva han vil kjøpe ikke sant? Selve kabinetet hadde fått en god karakter når hw.no testet det. det er opp til hver enkelt hva han vil kjøpe. Men alle har lov til i si sine meninger. Hva med å kjøpe et lian li til 800 kr på microplex? Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Det er forferdelig:P ja helt enig, mem det er opp til trådstarter hva han vil kjøpe ikke sant? Selve kabinetet hadde fått en god karakter når hw.no testet det. det er opp til hver enkelt hva han vil kjøpe. Men alle har lov til i si sine meninger. Hva med å kjøpe et lian li til 800 kr på microplex? Joa, men falt liksom for det... Grunnen er at den har 3 120mm vifter, alt i alliminium også noe ekstra... Det bildet dere ser der er ikke så bra, se heller denne i svart eller rød versjon. Men uansett er jeg glad dere snakker, lufter tanker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå