Gaby Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Heia! Har et lite problem her. Jeg bruker address bar i taskbar for å åpne sider i Firefox. Så når jeg har f.eks åpna www.hardware.no, og vært der en stund så vil jeg se på om det er noen nyheter på komplett.no f.eks. Så da skriver jeg inn www.komplett.no i address bar, og vanligvis så åpner det seg en ny side med komplett, men nå bruker den samme sida som jeg har åpna www.hardware.no i så den forsvinner til fordel for komplett. Dette er utrolig irriterende. Noen som veit hva som er galt? På forhånd takk Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Se om du finner en opsjon på innstillinger om "External Links", eller "Links from other appilications" eller noe sånt, og velg at det skal åpnes i ny tab. Evt kan du bruke Tab Browser Extensions. En extension som gjør at du kan endre mye på hvordan "tabsene" oppfører seg. For å da løse ditt problem: Verktøy->Utvidelser->Tabbrowser extensions->(Trykk innstillinger)->Use Tab -> External Links -> Velg "open in new tab" Anbefaler tabbrowser extensions. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Thx! Funker nå Måtte velge som du sa at vinduet fra andre applikasjoner skulle åpnes i et nytt vindu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå