Plixzard Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare lurer på om jeg kan bruke 2skjermkort på dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784 Har ett gainward 6600gt i, men kunne tenkt meg ett til. Er det mulig? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nei det er ikk emulig, det er ikke to pci slotter ledig der Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nei, det støtter ikke sli Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Nei, berre hovudkort som støtter SLI har denne muligheten. Skal du ha eit hovudkort som støtter bruk av 2 stk Nvidia-kort må du sjå etter betegnelsen SLI i modellnavnet. Du ser det og i produktbeskrivelsen: 2 PCI Express x16 i forhold til 1 PCI Express x16 som kort utan SLI har. Eit søk etter "939 SLI" gjer eit greit resultat av hvilke hovudkort som støtter dette Endret 11. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå