31137 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nettopp kjøpt meg ny brenner, og skal brenne ut litt musikk i dag. Har endel album på mp3 som har navnet på sangen +.mp3 Men når jeg brenner ut cd'en og stapper den inn i PC'en igjen, så hete sangene bare Track01.cda track02.cda osvosv Hvordan får jeg beholdt filnavnet? Lenke til kommentar
JV Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) det får du ikke... (tror jeg) Endret 11. september 2005 av JV Lenke til kommentar
-morten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du brenner ut en musikk-cd, altså en som kan spilles i vanlige cd-spillere, så konverteres all mp3-en om til et ukomprimert format og du vil bare se .cda. Disse står som 1kb store, og er der bare så du kan dobbeltklikke på dem for å spille av sangene på PCen. Dersom du hadde tenkt å brenne ut mp3-filer for å ta backup av dem eller noe, så skal du lage en vanlig data-cd, på samme måte som du ville gjort for å brenne ut hva som helst annet. Lenke til kommentar
31137 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hvis du brenner ut en musikk-cd, altså en som kan spilles i vanlige cd-spillere, så konverteres all mp3-en om til et ukomprimert format og du vil bare se .cda. Disse står som 1kb store, og er der bare så du kan dobbeltklikke på dem for å spille av sangene på PCen. Dersom du hadde tenkt å brenne ut mp3-filer for å ta backup av dem eller noe, så skal du lage en vanlig data-cd, på samme måte som du ville gjort for å brenne ut hva som helst annet. okei, var ute etter en musikkcd med filnavn jeg, men virker ikke som det går. Værste jeg vet er å finne CD'er hvor jeg ikke kjenner igjen musikken, og det står ingenting på cd'en! Lenke til kommentar
hainz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bruk CD-text. eller lag navn på CDen når du skal brenne. Det enkleste synes jeg å skrive PÅ CDen med en CD-marker penn eller på coveret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå