Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Lurer på hvilken cpu jeg bør kjøpe, jeg spiller mye....og det skal være Intel :!: Takk på forhånd Har et Epox EP-5EPA+ hovedkort om det er noe til hjelp. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hmm, skal du spille så er visstnok AMD å anbefale men skal ikke diskutere på det. Når det gjelder intel, bør du vel få tak i en cpu med 800fsb. Vet ikke noe om sokkel e.l, men jo høyere fsb, jo bedre vil jeg tro. Og ram som matcher. Da er du vel i mål Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Intel Pentium4 EE 3.40Ghz Siden du har i915p chipset Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har en P4 550 3,4 nå , er det noe poeng for meg å skifte? hører hele tiden den er bedre enn den og den igjen er dårligere enn den. Så jeg spør heller godtfolket her inne. Glemte å si det med cpu`en min i sted..sorry for det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du mener at den ytterst lille prosenten bedre ytelse du får ved å kjøpe det beste av det beste er verd utgiften, ja. Men jeg ser ingen grunn til å oppgradere den CPUen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Takker for det..det var det jeg trengte å vite...har ikke råd til det beste av det beste så..... ..syns min funker bra til spilling..ville bare høre litt hva folket her mente..Et lite spørsmål til: den blir ikke noe flaskehals for et X850 Xt kort? Endret 11. september 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 kan neppe tro det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Takker for svar og hjelp forumet her er helt gull, selv om dette ikke var noe livskrise ......ikke bruk meg som målskive angående AMD jeg tåler lite Endret 11. september 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Du burde ikke oppgradere den pc'en der ennå. Det er mange nyvinninger og mye nytt og spennende som kommer i løpet av 2006, så spar heller pengene til noe mere overbevisende i forhold til det du har Endret 11. september 2005 av kjaks Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Det jeg gjøre tror 2006 blir et spennende år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå